Jeg har en Sony Xperia Tablet S 16GB Wi-Fi. Hardwaren er i top, og de eneste fejl jeg har fundet ved den er småting. Jeg bruger bl.a. programmet Advanced WiFi Lock til at holde Wi-Fi fra at gå i dvale når skærmen slukker. Så har jeg Lux Dash, fordi Sony eget skærm lysstyrke er en joke, og kan ikke gå lavt nok. Desuden siger min tablet, at den er fuldt opladt når den når til 90%, men den lader skam videre. Og så er der Æ, Ø og Å som "mangler". Der er kun et svensk tastatur med Æ, Ø og Å som under-taster. Jeg har ikke fundet et alternativ endnu. Men det er de små tweeks som Sony kæmper med, men som jeg selv har fundet løsninger til, for nogle få kroner.
Jeg returnerede en Asus Transformer Pad TF300T (Også kun med Wi-Fi) fordi der var en summen i lyden når jeg lavede video eller lyd optagelser. Det ville jeg ikke betale 2.800,- for.
Acer A100 til 1.500,- Skrækkeligt eksempel. Skamplet. Man burde give offentlige tilskud til folk som ikke har råd til en ordentlig tablet. Alle skal have råd til luxus ;)
Archos overvejede jeg. Men fordi jeg ikke nemt kunne se produktet i en butik. Og til dels på grund af blandede anmeldelser, så fravalgte jeg produktet. Men du kan roligt læse op på Archos.
Apple rører jeg ikke med en ildtang. Deres omdømme er helt af H til. Det behøver vi ikke at diskuttere her og bruge tid på. Derfor stopper jeg her.
Jeg havde et begrænset beløb og kunne ikke bruge 5.000,- som dig. Min grænse lå på 2.000,- og tal om held da jeg kunne få min Sony Tablet S til 1.999,- for et par måneder siden :) Men der havde jeg også været igennem den helt store rejse og specielt Acer var en torn i øjet.
God jagt
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af RooTWoLF d. 01-07-2013 19:30:31.