Hvis du gider at grave dig ned i historien i Borderlands 1 og 2 er den faktisk meget fed. Der er en del quests, der kan løses ved siden af "main quests", de giver en hel del detaljer til historien.
Du kommer dog ikke uden om, at der er mange skudafgivelser i Borderlands. Ligeledes skal der lidt taktik til for at komme igennem det.
Det er ét af de spil der har fanget mig. Og der skal meget til!
Har du kigget på Bioshock Infinite? eller Dishonored? Syns der er god historie i dem begge
Hvad med de nye Batman spil ?
Jeg blev meget positiv overrasket over det første.
Hvad med fallout serien?
Dead island.? det kan jeg få mange timer til at gå med..
#13 jeg undrer mig også over at der ikke var nogen der skrev om AC. De første 2 synes jeg er fantakstiske, men efter dér bliver de for underlige.
Jeg synes Assassin's Creed bliver meget ufokuseret hurtigt, især i de senere spil. Måske fordi historiske hændelser på ingen måde fanger mig, eller ringer klokker hos mig, men jeg synes bare tingene 'skete', og cutscenes irriterede mig.
Mirrors Edge er et forfriskende spil uanset hvad, også selvom historien måske ikke er dig. Giv det en chance.
- Hvis du kan spille spillet som en løber med vind i håret, frem for en tung og tyk standard first person shooter (den fejl de fleste gør), så er det en af de fedeste oplevelser du kan få fra et spil efter min mening.
🙂