Takker for den gode behandling :)
Hehe kan man nå og se sig ud af det på de billeder osse :)
Lille mor er helt tosset med IKEA 🤣
Men gælder mig faktisk osse selv til og se om det bliver godt med det gule Mayhems :) Den er crazy gul!!
Ja men det tager lidt tid, alle gevind osv skal lige køres igennem med en snittap. Da gevind bliver lidt ødelagt af en tur i syrer og en omgang ny pulverlak..
#40 Kunne jeg nok godt lave vis det var, men har lidt andre planer og så skulle det hele nok være lavet anderledes. Da der ikke som det er nu ville bliver pænt, plus skal osse bruge et sted og gemme ledninger osv :P
#41 Hehe ja, jeg ringer squ til IKEA og kræver nogle sponsor penge :P Men ja glæder mig lidt, men skal lige ha lavet om på et par små ting og malet lidt hist og pist inden det kan betale sig og samle det. Man for lidt flere ider nu hvor man kan se det næsten samlet :P Skal osse lige ha lidt andre kabler eller sleeves hjem til mig psu, har droppet gule kabler. Det bliver for meget "gejl" med alt det gule, Så det bliver kun det der er gult på MB og vandet der bliver gult nu istedet. Bliver en tand for "T-Hansen" ellers :)
#42 Tak for forslaget, men der kommer kun lidt hvid alm lys i :D
#56 Det er ikke færdig endnu :P
Der har kun været gang i pumpen, mangler stadig og få fronten hjem fra maler og laver et par andre små ting :) for jeg i løbet af ugen. 😳
Plus PSU kabler :P
Der har kun været gang i pumpen, mangler stadig og få fronten hjem fra maler og laver et par andre små ting :) for jeg i løbet af ugen. 😳
Hvad har du nu lavet med fronten 😲 ?.
Laver du selv psu kablerne 🙂 ?.
Hvad har du nu lavet med fronten 😲 ?.
Laver du selv psu kablerne 🙂 ?.
Jeg har ikke lavet noget ved fronten, den skal bare males hvid osse "autolak" :) Kan jo ikke sidde en sort plastik front på et hvidt kabinet, så alt plastik bliver hvidt og alt mesh forbliver sort. Plus håndtag i sort, bare så den ikke bliver all white 🤣
Nu har jeg prøvet både med sort/gul og med hvide sleeved kabler, de der sleeved kabler er både godt og skidt i sårn en kasse her. Overvejer faktisk bare de orginale sorte kedelige kabler der følger med psu'en, da de er meget neutrale og ikke sårn springer i øjnene. Magter næsten ikke og bruge flere penge og krafter på de ***** kabler 😲