Arh... Det er vist en ommer.
Forklar mig lige ideen med skiver hvis det hele ligger på hdd?
Jeg kender så udemærket fordelen ved en konsol. Har med al sandsynlighed spillet noget mere konsol end de fleste her på siden.
Kan fornemme du ikke er bekendt med steam, origin osv...
Kan ikke helt finde ud af det... Skal se konsollerne og hører erfaringer... Og kommer der ny Halo serie, så skal jeg eje en ONE :D
#21 Why YOU LITTLE :D så bliver jeg altså 4000-4500,- fattigere :D og må eje en PS4 for Gran Turismo og Uncharted :D
Ha, så bliver consol folket lige fucked endnu mere, PS4 med Online, grådigheds subscribtion @ 80-100kr om mrd også..
+ Xbox one med DRM låste spil og problemer med at benytte brugte spil/købe brugte spil osv.
hah mega fail.. tror bare jeg bliver ved pc´erne som jeg heldigvis også valgte at gøre ved XBOX360 og PS3´eren da de udkom. Intet spil der er unikt nok til at det er pengene værd at købe en konsol over en pc imo.
Ha, så bliver consol folket lige fucked endnu mere, PS4 med Online, grådigheds subscribtion @ 80-100kr om mrd også..
+ Xbox one med DRM låste spil og problemer med at benytte brugte spil/købe brugte spil osv.
hah mega fail.. tror bare jeg bliver ved pc´erne som jeg heldigvis også valgte at gøre ved XBOX360 og PS3´eren da de udkom. Intet spil der er unikt nok til at det er pengene værd at købe en konsol over en pc imo.
det er sku da bare en burger menu mindre om måneden 😀
Der er jo med al sandsynlighed en grund til at de ikke har listet hardware-specs. Eftersom det ikke betyder en skid for spil-oplevelsen.
De eneste der går op i sådan noget er nørder på sider som HWT osv.
Mad Max er desuden ikke PS4 eksklusiv.