Jeg forstår ikke hvorfor der er så mange der brækker sig når man nævner ordret apple! Syntes der blir skrevet for lidt om Apple produkter her på HWT ved ikke om det er fordi man hader Apple produkter herinde eller at man ikke får nogle produkter til tests eller crewet ikke har erfaring med Apple? Nu er der lige blevet afholdt et kæmpe Apple event (WWDC) men der er ikke blevet skrevet ret meget om det for der er ellers masser af læse stof for interessert sjæle 😢 MVH Crazyfighter
Moderator
Tilføjet: 13-06-2013 21:52:31
Svar/Indlæg:
2672/468
#0 Ganske enkelt fordi vi ikke få nogle af deres produkter til test.
At Nyhedssektionen godt kunne skrive om det er selvfølgelig en anden sag. Men typisk bliver der skrevet nyheder om det folk selv finder mest spændende. Ikke fordi jeg ikke finder Apple spændende, ejer selv en del fra deres sortiment, men jeg opsøger bare ikke nyheder omkring dem.
Apple handler kun om Design.. og du får ikke mere for pengene i hardware, men oplevelsen er større på grund af deres styrer system, men der findes andre veje :-p
#2 det føgler jeg bestemt heller ikke de får her på HWT #3 ok træls #5 misundelse er en grim ting 🤣 #6 er helt enig så derfor kunne det være spændene at lave en test om mac os-x #7 igen misundelse er en grim ting 😛 #8 det kan være der er nogle der går op i andet end spil og vildt hardware tænker her på hvad man ellers kan bruge en puter til men jo der findes da andre sider hvor man kan finde macnyt
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af craZyfighter d. 13-06-2013 23:19:56.
Før i tiden var man irriteret over at høre på apple-fanbois. Men nu er det andriod-fanbois(htc/samsung) der har taget over.
Hold da op en gang liderlige små teenage tøser man lige pludselig skal høre på, bare fordi den har x-antal-cores, ram og andet gejl der gør at den vildt hurtig. Hvilket er pisse ligemeget hvis de alligevel bare bruger den til candycrush, quizbattle, mail eller facebook
#10 jeg tror der er mange der udtaler sig negativt om Apple fordi de ikke kender til produktet (og ja apple gør måske også lidt for meget ud af at fortælle folk hvor fantastisk deres produkt er) men i bund og grund er det bare en ganske almindelig pc(hardwaren) men syntes at Apple har meget mere at byde på software siden i forhold til windows. Der er mange der træt af man ikke kan køre bestemte programmer på en mac men der findes altid et alternativ jeg tror bare at pc bruger ikke ved det. Jeg har selv brugt et par år til at vende mig til at bruge en mac og har også haft irriterende stunder(men tro mig det har der også været med win) men med tiden er den bare blevet bedre og bedre men igen det er selvfølgelig også en smags sag hvad man er til!
Jeg benytter også en Macbook Air til hverdag, og kun min stationær Windows pc til gaming og 3D arbejde. Kunne man få samme spiloplevelse på en IMac som på en alm stationær Windows maskine, ligesom min egen, ville jeg da også uden at blinke skifte over til en IMac. For i sidste ende, synes jeg, at OSX er et meget bedre styresystem end Windows. Det er jo desværre bare ikke en mulighed.
Derfor er jeg tilfreds med at have en fod i begge lejre 😀
Lever den latterlige kommentar virkelig stadig? Get a grip. Faktum er at Apple INTET mere kan give dig end de meget billigere alternativer. Se bare deres tossede nye Mac Pro. Ikke andet end et nødråb for at vinde lidt at den tabte markedsandel tilbage.
jeg glæder mig til os x maverick og IOS 7 jeg skal bare lige overveje om det skal være en Macbook Air eller pro .. det er kun for deres design og software man køber Apple
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym2021815192642 d. 14-06-2013 12:04:27.
Jeg ser da frem til Maverick og iOS7. At jeg ikke finder så meget om lige dét her inde, bekymrer mig ikke. Jeg plejer at bruge www.macforum.dk og www.macrumors.com 🙂
Det kan pisse mig lidt af, når folk bare rakker produkterne ned. Især, når det ofte sker uden argumenter. Jeg har fuld forståelse for, at folk er vilde med deres Windows-maskiner. Jeg ville bare ønske det gik begge veje. Selv sidder jeg med en Early 2008 Mac Pro (Fully loaded) som har kostet mig en mindre formue. Jeg ville kunne have købt en vild up-to-date Windows-rig for samme penge, og stadig have penge på konto´en i stedet for. Jeg valgte som jeg gjorde, fordi jeg er den jeg er, og det syntes jeg da bestemt folk bør respektere 😳
Tror skam også at folk respekterer hinanden valg, men derfor må man vel gerne ytre sin mening omkring det. Jeg kan personligt ikke forstå hvorfor nogle vælger Mac Pro og særdeles deres skærme til professionel brug.
Jeg tror at de fleste godt kan se at apple har mange lækre ting, men det som de fleste herinde godt kan lide ved hardware er at selv kunne sammensætte og tweake det. Og det kan man jo ikke sige at apples produkter er kendt for. Så hvor apples produkter er lækre og "bare" virker, så er det også lidt kedeligt.
Det sjove ved PC'ere er jo netop at man kan have mange gode diskussioner i forhold til alle de forskellige ting, der skal tages højde for når man skal bygge det ultimative gamer rig/HTPC/Workstation/media server etc.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Biostud d. 15-06-2013 11:25:04.