Efter jeg har sat et nyt GFX kort i min pc. Så er den begyndt at slukke min pc når jeg spiller. Jeg får lov at spille 5-10min og så kommer der bare en reboot.
Hvis du er sikker på, at kortet ikke bliver for varmt, ville jeg også udskifte den PSU. Det er lidt noget skrammel, i forhold til hvad man ellers kan få for et beskedent beløb i dag.
#3 er der noget software eller en måde jeg kan tjek temp på mit kort. ( jeg tror ikke det er et varme problem, blæseren lyder til at køre fint og der er ok luftflow i mit kabinet.)
Strømkapacitet 650 Watt Output Current +3.3V - 30 A +5V - 30 A +12V - 53 A -12V - 0.8 A +5VSB - 3 A Effektivitet 85%
aaa den har alle kabler på. Jeg vil gerne have en hvor jeg kun sætter de kabler i som jeg har brug for. SÅ er det vel en HX eller AX jeg skal gå efter.
#3 er der noget software eller en måde jeg kan tjek temp på mit kort. ( jeg tror ikke det er et varme problem, blæseren lyder til at køre fint og der er ok luftflow i mit kabinet.)
Strømkapacitet 650 Watt Output Current +3.3V - 30 A +5V - 30 A +12V - 53 A -12V - 0.8 A +5VSB - 3 A Effektivitet 85%
Du kan hente adskillige programmer. Et par bud kunne være GPU-z og MSI Afterburner. Dem kan du bare lade køre i baggrunden, imens du spiller eller udsætter grafikkortet for andet stress. Lad evt. dit spil køre i window mode, så du kan følge med Celcius-grafen imens.
jeg har nu prøvet at bruge GPU-z og jeg kan se i log'en at min GPU er 83c og en fan speed på 55% lige før den går ned. dette er vel langt fra et problem med temp så?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korben d. 17-06-2013 10:46:39.
Godt du fik det fikset. Da jeg så hvilken PSU det handlede om, gik jeg ind på kontoret, og fandt kærestens gamle defekte PSU. Gæt hvad der står på den!?.. "LC6550" (dog v1.2).
Note to self: De LC PSU'er sutter åbenbart... :no: