Hvad er jeres mening om de grafisk flotteste spil derude nu? Det behoever ikke at vaere de mest slamkodede, saa folk siger Crysis bare fordi man ikke kan koere det :)
Men hvor er der virkelig flot grafik? Personligt synes jeg at Hitman Absolution er utrolig flot.
Tomb Raider har en rigtigt god atmosfære. Angående dét så er Metro Last Light også enormt atmosfærisk, flot spil mellem lys og skygge osv.
Rent grafisk har jeg altid været imponeret over det originale Crysis. Ellers er der jo The Witcher 2, som virkeligt trækker tænder ud, men egentligt også er ganske pænt 🙂
Anno 2070 synes jeg faktisk er rigtig flot selv om det er fra 2011. http://store.steampowered.com/... Jeg overvejer stadig om jeg bør prøve det selv om RTS ikke lige er mig.
#16 Ej FarCry3 kan sq ikke følge med.. De hotteste pt er Crysis 3 og Metro Last Light uden tvivl. De er kun lavet for at være grafiske imo. Ikke en specielt fed historie i nogen af dem. Kun det orginale Metro 😎
#16 Far Cry 3 er som sådan meget lækkert for øjet, men er teknisk set ikke synderligt 'flot'. Shadingen gør at alting ser meget plastic agtigt ud.
Men ud over det, så har FC3 en utroligt dejlig farvepalette i kontrast til spil som Metro, og de mere 'moderne militær shooters' der godt kan lide at bruge farverne grå og brun.
Det er et rigtigt lækkert spil at se på med øjnene, og absolut et friskt pust fra alt det andet.
Til dét vil jeg også gerne supplere med Mirrors Edge. Jeg synes art-stylen er så fed i det spil. Når jeg taler om spil der giver et friskt pust til alt det kedelige nonsens vi ser i dag, så tænker jeg altid ME. Fantastisk spil!
Det der bare irriterer mit allermest i de fleste nævnte spil (har ikke prøvet dem alle) er at hænder f.eks. godt kan "gå ind i" et våben, en stige eller whatever, hvilket bare er forfærdeligt skjusket. Der er ikke noget værre end en hånd der går igennem et våben, eller et våben der direkte går igennem en mand.
Det er der tilgengæld godt styr på i Tomb Raider. Det er noget jeg ligger meget mærke til, og så det også nogle meget få gange, men slet ikke som man ser det i andre spil som BF3 eller endda Crysis 3.
Men om det så betyder at det grafisk er flot må den enkelte vel vurderer. Det er en ting der betyder rigtig meget for mig, og er det helt af helvedes til kan jeg godt droppe et helt spil på det, medmindre historien er virkelig, virkelig god.