Komplett har i dag som nogen har skrevet, 24 timers salg og der har de denne modulære strømforsyning på tilbud http://www.komplett.dk/k/ki.as...
Jeg har en i7 870 oc til 3.52ghz, cooler master v8, 2x120gb kingston hyper x ssd, en wd 3.5" wd green power 2 tb harddisk,et msi tf gtx 660 oc (som køre std oc), et alm dvd drev, ialt 5 kabinet blæsere og en enhed til manuelt at styre blæserne med.
Jeg har en 620 watt 80+ mener det er en bonze fra seasonic ca 14-15 måneder gammel, som ikke er modulære, men som jeg aldrig har haft problemer med og synes ikke den larmer, kablerne fylder og vil gerne have bedre styr på kablerne og air flow (som bliver bedre med færre kabler).
Vil den jeg linker til være kraftig nok, larmer den og er den stabil/driftsikker?
Helt enig med #1, CX-serien er den billigste Corsair du kan finde, og jeg må indrømme jeg ikke ligefrem har været imponeret over dem jeg selv har haft stiftet bekendstkab med. Min erfaring siger mig at støj(mislyde)fra blæseren er det hyppigste problem med CX'erne, og ville til enhver tid hellere have en Seasonic 🙂
Som man kan se har min seasonnic S12II meget tykke kabler hvor corsair cx 500m har tynde kabler
Har dog efterfølgende læst at corsair cx skulle have coil whine, men tænkte jeg ville spørge, fordi 375kr incl fragt (gælder kun i dag) ikke er meget for en ok stor modulær strømforsyning, så kunne jeg få rydet lidt op invendigt i min computer hvor jeg også nemmere med de tynde kabel kan skjule dem (har et fractal design core 3000 kabinet)
(evt skille min computer helt ad og rense den)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 25-06-2013 14:39:15.
Ved ikke om det er forfængelighed over kvalitet, men kender ikke kvaliteten af corsairen, derfor spørger jeg, normalt for man ikke nogen 500watt modulær strømforsyning til under 500kr, så 375kr incl fragt er en god pris