Det kan sagtens lade sig gøre.. Jeg har haft en 360 til at køle en 3930K, to stk. GTX580 og et X58 mobo. I dag kører jeg dog med X79 mobo, og det har standard køler på, så kan ikke fortælle dig hvad mine temps var, men de var gode nok til at jeg sagtens kunne køre med nogle okay hidsige OC's. Så du går bare i gang :yes:
jeg montere den med arctic f12 i push/pull. Men vil da prøve det, for har kørt med den og den gav rigtig gode temps bare med et grafikkort, og kunne cpu 4,8ghz og gfx ved 1310mhz og stadig holde gode temps
pumperne skal helt sikkert ikke køre max. det siger de sq for meget til. og grunden til jeg har 2 er at har byttet mig til en for nogle gamle grafikkort, så tænkt at den kunne jeg bruger som sikkerhed :)
Jeg har tæt på samme system også med 2 stk 18w ddc (dog en 3770K).
Jeg har en 360RX og en 240TFC X og jeg har sgu problemer med temps ☹ .
Det skal dog siges jeg kun har push på mine rad's og filter foran som virkelig tager meget af flowet, men hvis jeg nørder crysis 3 på en varm dag så bliver temps altså dårlige. Jeg har oplevet vand temps på omkring 15 delta, og så bliver min CPU ked af det.
Det skal dog nævnes at det er CPU'en der bliver varm, mine GFX kommer faktisk aldrig mere end 5-10 grader over vand temp.
Så er der dælme noget galt. Måske du skulle droppe de støvfiltre.
Men nu skriver du selvfølgelig heller ikke noget om hvor høje dine temperaturer er.
Dine pumper har jo i øvrigt intet at sige for temperaturerne. En af dem er rigeligt til det system. Det skulle da lige være at der bliver ledt ekstra varme til vandet, pga den ekstra pumpe. Men det er jo småting.
Argh det passer ikke helt, det skal jo igennem 5 blokke + 2 rads og res, da jeg kun havde en pumpe var der ikke det store flow tilbage. Jeg fik bedre temps med ekstra pumpe.
Jeg tror gerne han kan køre det hele på en 360, det har jeg selv gjort tidligere, men det er ikke optimalt. Det er ikke nok hvis man gerne vil have et godt OC ud af det. Slet ikke med Ivy som ny bliver rigtigt varme. Det er min erfaring.
Nå det er sagt, er der langt fra optimalt intake på mit kabinet (pc-x2000 moddet). Mine temps er ca. 40-45 på gfx, hvilket er super, men ca. 75 på den værste core (de andre er 60-70 max). På varme dage lidt mere...