Nyt støjsvagt mellemklasse kabinet

Diverse d.  29. juni. 2013, skrevet af gasolin
Vist: 745 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2013 01:28:26
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg sidder og kigger på kabinet, i det jeg har tænkt på om jeg kan finde et prisrimeligt støjsvagt kabinet med min 3x5.25 bay (opgradering til 2 dvd drev og har en blæser kontroller)et kabinet der kan bruges med atx bundkort, er der god kabel føring så jeg kan skjule mine psu kabler, ville det være perfekt (regner med inden næste år at købe en modulær psu).

Jeg vil godt ofre op til 600kr

Hvad ville i anbefale (skal være med 3x5.25" bay, dog ved jeg ikke om jeg rent faktisk skal bruge mere end 2 til dvd drev da noget kabinetter kun har få støjsvage blæsere), har set på Cooler master Haf 912,Storm Enforcer,Sileo 500, Silencio 450(god pris kun 417kr incl fragt)Silencio 550, kan min blæser kontrol kan være der i 550?, hvor alle holder sig inden for ca 600kr.

Tror det skal være et kabinet fra cooler master da priserne og designet falder i min smag

Kan jeg bruge usb 3.0 selv om jeg ikke har usb 3.0 på bundkortet (ved usb 3.0 er kompitabel med usb 2.0/1.1)

Kan man overføre 2 cd/dvder samtidigt til computeren? Har en alm men god harddisk der kan overføre med over 100mbits, en i7 cpu og 8gb ram (vil gerne have overført min cd samling til min nye 2tb harddisk)

Støjsvag dvd drev til næsten ingen penge?(f.eks 200kr)