Det er jo også min pointe med #0 :)
Forstår det sgu ikke.
#11 Ikke enig, Dk har intet at gøre i krig. Burde holde sig langt væk.
#11 Ikke enig, Dk har intet at gøre i krig. Burde holde sig langt væk.
Ikke enig.... Vi har i alt for mange år kørt på frihjul, fanme på tide vi også tager vores del af slæbet....
du aner jo overhovedet ikke hvad du taler om.
Hvis en soldat dør i tjeneste og vedkommende er forsørger bliver en erstatning på knap 2.5 mio udbetalt. Er soldaten ikke forsøger bliver en erstatning på 1.24 mio udbetalt.
Du mener altså at en forsikringssum på 1 mio kr ikke er nok og derfor har man sagt nej til den?
Og så tror du oven i købet at man kan samle ind så de aldrig skal arbejde mere? Er du klar over hvor mange penge det er? Det vil altså dreje sig om en voksen midt i 30erne og en bette pige der skal forsørges indtil hun fylder 18. Det drejer sig om måske 50-60 mio kroner. Tror du selv på der bliver samlet så meget ind??
Prøv at tænk dig lidt om, selvom det er svært.
du aner jo overhovedet ikke hvad du taler om.
Hvis en soldat dør i tjeneste og vedkommende er forsørger bliver en erstatning på knap 2.5 mio udbetalt. Er soldaten ikke forsøger bliver en erstatning på 1.24 mio udbetalt.
Du mener altså at en forsikringssum på 1 mio kr ikke er nok og derfor har man sagt nej til den?
Og så tror du oven i købet at man kan samle ind så de aldrig skal arbejde mere? Er du klar over hvor mange penge det er? Det vil altså dreje sig om en voksen midt i 30erne og en bette pige der skal forsørges indtil hun fylder 18. Det drejer sig om måske 50-60 mio kroner. Tror du selv på der bliver samlet så meget ind??
Prøv at tænk dig lidt om, selvom det er svært.
Hvis der skal 50-60 mio til at leve livet fra man er midt i 30erne...hmm...et ret fedt liv må man sige. Men selvfølgelig kan du være vant til et liv i overflod :)
Når det er sagt, så er det vel totalt ligegyldigt??... Den her snak er jo ved at ende ligesom når min kone er på facebook med gruppen af gravide kvinder....en gang bavl.
Om han har sikret sin familie eller ej ifølge boulevard-pressen...hmmm.....jeg vil nu tage det hele ganske roligt. Den klarer de nok selv. Ee der nogen der samler ind, be my guest. De folk der har noget imod det, kan jo bare lade være med at bidrage. De der vil, gør jo så det.
Sikke en strikkeklub herinde....