nå lige et spørgsmål eller 2 til jer herinde jeg kom lige til at købe mig et MSI FM2-A75IA-E53 som demo , det skal i et Lian Li PC-Q09FNB med sfx 300w psu , så det bliver en lille maskine er der nogen der kan anbefale en A8 eller A10 apu og nogle rimelige prisvenlige ram i 1600mhz klassen
#0 Jf. HWT's egen test af sådan et APU setup, giver det markant bedre performance på GPU ydelse ved høje hertz på dine ram. http://hwt.dk/Test/42632/Billi...
Så gå efter nogle med 1866 Mhz fra start og lave timings lige som #1 antyder.
takker, det var nu også det jeg selv havde kommet til så er det bare om det kan betale at spare de 150-200 kr der er tilforskel på en k-serie A8 og en K-serie A10
#3 Personligt ville jeg ikke spare, da man lige så godt få det maksimale ud af sådan et system, dog er det rimelig ligegyldig, hvis du over hovedet ikke vil spille på den.
#5 Hvis du kan vente ville jeg vente til Q4 2013, der har jeg læst mig frem til (kan ikke huske hvor) at der skulle komme en ny serie APU CPU'er fra AMD med ny arkitektur som skulle give en del bedre performance på GPU delen!