Har selv en wd caviar se 16 på 500gb den larmer nogen gange når jeg bruger den (der er en wd greenpower væsenligt mere stille), når man har en lydløs computer så kommer der ikke ret meget lyd inde fra computeren og ud pga dæmpe materialet i computeren som ligesom er det, det bruges til.
Har prøvet at slukke for alle blæserne og jeg kunne ikke høre min cpu køler, min strømforsyning og heller ikke min wd greenpower, som kun bruges til film eller musik som er at foretrække frem for en cd/dvd da det larmer markant mindre at bruge min harddisk.
At min computer larmer mest når jeg f.eks spiller crysis gør ikke noget, for så er lyden lidt høj for at komme i den rigtige stemning og jeg ved også at min computer bruger sine kræfter når jeg spiller, om jeg ligger mærke til det ved jeg ikke, da man jo er mere koncentreret i at forsøge på at undgå at dø end hvor meget computeren larmer.
Hvis nogen har erfarringer med Corsair obesidian 550D (den er lidt for dyr ca 925kr), cooler master silencio 650, nanoxia deep silence 1 og lingende vil jeg da gerne høre dem