Nu er min bagdel og ryg blevet enormt træt af Jysk's Kontorstole til 5-10 timers hverdags brug. Så har kigget lidt på nettet og stødt på DXRacer (http://www.dxracer.net/ )
Er der nogle herinde der har haft eller har sådan en stol? eller noget tilsvarende.
BEAR 😎
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af BEAR d. 04-07-2013 19:30:31.
Det var også min tanke.. 🙂 1600-2200 er ikke galt. Kan huske jeg købte en "Mark" kontorstol i Jysk som vidst kostede 1200 men som hurtig blev skæv og tja - de er bare ikke gode til mange timers hverdags brug. 🙂
#8 .. Problemet med kontor arbejde er at du kigger ned for at orrientere dig på bl.a. tastatur og mus. Derfor er en nakke støtte mere generende end den er behagelig, fordi mman vipper hovedet frem og tlbage. Og spedielt en så tyndt polstret nakkestøtte, som på den racerstol. Hvis man er ude efter en sofa at sidde i mens man arbejder er det da smartere at købe en lænestol, trådløs mus og tastatur, en plade i den rette længde som kan hvile på armlænene og så flytte skrivebordet så man kommer tæt nok på skærmen. Men i sidste ende er det højst sandsynligt mere komfortabelt at sidde 5-10 timer om dagen på en kontorstol, som er designet til det og ikke i en stol som er designet til at køre ræs.
samme som #13, kigger aldrig ned på tasteturet, eller musen. og alle burde ha god ryg støtte, ellers kommer man til at ærge sig over det senere hen. :no:
Jamen uanset om det er arbejde, gaming eller tekstskrivning eller numlock tal indtastninger kigger jeg stort set aldrig på keyboardet - skærmen fortæller mig jo hvis jeg rammer forkert 🙂