Den begynder pludselig at reagere langsomt når jeg vil dreje hurtigt til side eller vende om. Den gør det ikke altid og det får mig til at udelukke at det er spillet der er problemet. Hvis jeg går lige ud så føles den normal, det er kun ved hurtige bevægesler.
Nogen der har haft lignende problemer med Steelseries mus?
Jeg oplevede det samme med den mus og blev godt frustreret, ved min var det periodisk. Efter 2-3 mdr. Gik den helt i stykker ingen reaktion men stadig laser tændt. Jeg fik en ny ved RMA og har ikke oplevet det siden.
Steelseries plejer være ret gode på det punkt. Arbejder selv med deres produkter og vi plejer ikke skulle have godkendt en ombytning af dem hvis vi selv kan se fejlen. Så burde ikke blive et problem. Ellers kunne du prøve at kontakte Steel series først inden,du sender den til forhandleren
#8 Så bliver det vel noget med at sende retur til US eller hvad? Har de noget tættere på?
Har oprettet RMA ved bj-trading, men det kunne tage tid hvis man kan stole på reviews af deres RMA service. Skal først have fat i en erstatning så jeg ikke står uden mus i mellemtiden.
har helt skiftet mærke, af samme oversag, har lige pt en roccat kone XTD.. den har jeg ikke fortrut jeg har købt. super presis mus, og softwaren virker presis som den skal