Steelseries Sensei Museproblem

Gaming d.  07. juli. 2013, skrevet af Pvt.P.Nutz
Vist: 745 gange.

Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-07-2013 20:38:00
Svar/Indlæg:
5224/222
Har problemer med min SS Sensei Raw mus i BF3.

Den begynder pludselig at reagere langsomt når jeg vil dreje hurtigt til side eller vende om. Den gør det ikke altid og det får mig til at udelukke at det er spillet der er problemet. Hvis jeg går lige ud så føles den normal, det er kun ved hurtige bevægesler.

Nogen der har haft lignende problemer med Steelseries mus?
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-07-2013 21:12:59
Svar/Indlæg:
3100/53
Hvilken musemåtte bruger du? Er der støv under i hullet ved din sensor?


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-07-2013 22:38:27
Svar/Indlæg:
5224/222
TT Conkor... tror ikke det er den, har prøvet en anden måtte og forskellige hjørner. Det var faktisk det første jeg mistænkte, altså at det var måtten


VojenZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2013 00:39:40
Svar/Indlæg:
331/7
Jeg oplevede det samme med den mus og blev godt frustreret, ved min var det periodisk. Efter 2-3 mdr. Gik den helt i stykker ingen reaktion men stadig laser tændt. Jeg fik en ny ved RMA og har ikke oplevet det siden.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2013 08:27:42
Svar/Indlæg:
5224/222
#3 Tak, ved ikke om det var det jeg håbede på, men så er jeg i hvert fald klogere på hvad det kan være 🙂


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2013 09:34:15
Svar/Indlæg:
3100/53
Du kan altid sende den tilbage til SteelSeries, så bliver den ombyttet til en ny uden så mange dikkedarer :)


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2013 12:33:38
Svar/Indlæg:
5224/222
#5 Den skal vel RMA'es der hvor jeg har købt den? Den er under 2 år gammel.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2013 17:29:36
Svar/Indlæg:
5224/222
Oh, nej... den er købt hos bj-trading.dk 😕


slupper
 
Overclocker
Tilføjet:
10-07-2013 07:45:36
Svar/Indlæg:
124/3
Steelseries plejer være ret gode på det punkt. Arbejder selv med deres produkter og vi plejer ikke skulle have godkendt en ombytning af dem hvis vi selv kan se fejlen. Så burde ikke blive et problem. Ellers kunne du prøve at kontakte Steel series først inden,du sender den til forhandleren


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2013 13:05:52
Svar/Indlæg:
5224/222
#8 Så bliver det vel noget med at sende retur til US eller hvad? Har de noget tættere på?

Har oprettet RMA ved bj-trading, men det kunne tage tid hvis man kan stole på reviews af deres RMA service. Skal først have fat i en erstatning så jeg ikke står uden mus i mellemtiden.


#10
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2013 13:16:29
Svar/Indlæg:
3100/53
#9

SteelSeries er Dansk og har hovedkontor i Valby:)

Prøv at vende din mus om, og læs. Der står designed in Denmark:D


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2013 14:25:00
Svar/Indlæg:
5224/222
#10 Lol... der kan man bare se 🙂


the-pooh
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2013 17:36:39
Svar/Indlæg:
872/106
har helt skiftet mærke, af samme oversag, har lige pt en roccat kone XTD.. den har jeg ikke fortrut jeg har købt. super presis mus, og softwaren virker presis som den skal


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2013 18:41:38
Svar/Indlæg:
5224/222
#12 Tak, spiller du fps med den?


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2013 21:27:18
Svar/Indlæg:
5224/222
Så er Roccat XTD samt en Roccat Sense måtte bestilt. Orker ikke at vente på RMA er færdigt 🙂


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2013 11:05:23
Svar/Indlæg:
5224/222
Meget tilfredsstillende RMA service direkte ved SS support. En replacement er allerede på vej og jeg har ikke engang modtaget min Roccat endnu 🙂

Så kan jeg prøve mig frem til hvilken en jeg bedst kan lide og sælge den anden videre.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pvt.P.Nutz d. 24-07-2013 11:08:18.


#16
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2013 12:27:37
Svar/Indlæg:
3100/53
Dejligt at høre:)


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2013 13:40:00
Svar/Indlæg:
5224/222
#16 Yep. Har faktisk afbestilt Roccat... dumt at stå med 2 mus i hånden 🤣