Windows Phone 8, "andet mappe" og reklamationsret

Diverse d.  09. juli. 2013, skrevet af MVL
Vist: 1577 gange.

MVL
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2013 18:14:35
Svar/Indlæg:
45/8
Hej alle

Jeg har lige et spørgsmål og et problem.

Problem:
Jeg er den stolte ejer af et par WP8 telefoner, som er ved at løbe tør for plads fordi MS af en eller anden grund , synes at alle JPEGs skal kopieres til en mappe som hedder "andet". Det betyder dobbelt op på den plads mine billeder fylder.

Hvad mere er at telefonen ikke fjerne disse kopier, når jeg fjerne originalen. Man kan heller ikke komme ind til mappen og manuelt tømme den... Jeg har læst at telefonen selv vil slette lidt af gangen, når telefonen er helt fyldt op, men det lyder ikke pisse smart...

Den ene telefon er en HTC S8 med kun 4GB plads, og den stopper lige pludselig mens man optager film eller bruger en app, og melder at der er for lidt plads. Det hjælper ikke at bruge et SD-kort til at lagre billederne på, for de kopieres stadig over i "andet" mappen...

Nogen som kender en måde hvorpå man kan slette indholdet i den dumme "andet" mappe?

Spørgsmål:
I sidste ende vil jeg mene at telefonerne bliver ganske ubrugelige. Derfor tænker jeg, at jeg kan bruge min reklamationsret til at få byttet telefonerne - når de er fyldt helt op.

Hvad tænker i?

Mvh.
Morten
Fonzi
 
Superbruger
Tilføjet:
09-07-2013 19:00:30
Svar/Indlæg:
262/18
Som jeg forstår det, er det kun billeder som du har 'synced' med dit Skydrive. Hvis du fjerner alle billederne der Skydrive, f.eks. overtil Dropbox, så skulle det løse problemet.

De har nogle flere foreslag her:
http://pocketnow.com/2013/03/1...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fonzi d. 09-07-2013 19:10:14.


MVL
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2013 19:42:31
Svar/Indlæg:
45/8
Nøj hvor har MS da bare lavet bæ her... Det er bare ikke holdbart.

@Fonzi - Tak for svaret. Jeg desværre lidt stædig, og vil kun bruge SkyDrive 😉 WP8 kan heller ikke auto-uploade til Dropbox, for det er slet ikke tilgængeligt som app.