Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2013 16:30:14
Svar/Indlæg:
3565/372
Hej alle sammen!
Et stykke tid siden jeg sidst har hærget forummet med dejlige tråde, så her kommer en! 😀
Jeg kom sådan til at sidde og blive glad for min PC. Sådan rigtig glad, en form for glæde jeg ikke har følt før, sådan rigtig. For hvad skulle jeg dog gøre uden? (..og nej, lege med aben duer ikke) 😴
Efter at have funderet lidt over det, så kom jeg til at tænke på, hvad den egentlig får lov at blive brugt til. Og om jeg overhovedet har behov for så mange kræfter? Det er et glimrende spørgsmål! 😐
Som det er lige P.T., får den lov at lave lidt af hvert! Og det er altså alt lige fra videoredigering til p*rn. 😳
Hvad den bruges til:
- Videoredigering
- Billederedigering
- Musikredigering
- Komprimering
- Dekomprimering
- QuadHD Gaming (Bioshock, Tomb Raider, Crysis 3 m.fl.)
- Surfing
- Encoding
- Skrivearbejde
- Youtube.com
- Multimedie/underholdning
Scheiße, en liste! 😲
..men som det kan ses, så bruger jeg en 3930K til andet end at flashe min e-penis, det samme med mit grafikkort, der har en forfærdelig masse at lave i 2560*1440! 😉
Dog! 😲 Nu er der flere herinde, der virker til bare at have en kraftig PC "fordi", og det vil jeg gerne have svar på, for hvorfor? 😢 Hvilket gavn gør en 3960X, når du udelukkende spiller DOTA og surfer lidt p*rn indimellem, og måske stener lidt YT når det går vildt for sig?? 🤡
Min pointe (langt om længe), hvorfor har I valgt at sammensætte jeres PC, som i har gjort? Tjener det noget videre formål, eller bruges maskineriet bare til blær?
Kom friske for satan! 🤣
//Kvist
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af kvist1992 d. 11-07-2013 16:31:36.