Jeg kan godt lide, at det kun er din kammerat, der dukker sig, da Hedwig kommer strygende ind over jeres hoveder. Enten fattede du ikke helt HVOR tæt den var på, eller også er din kammerat en kylling. ;)
Er du glad for den Aquaero 5 LT? Har lige bestilt en nemlig.
Kan godt være du ikke mener der er folk der vil betale for det som #27 siger men det tror jeg ikke på. Det du laver er direkte highend løsninger! Du gør en forskel og hvis du laver siden så lad være med at skrive priser. Skriv heller at hvis folk skal spørge om prisen så har de ikke råd. Der skal heltsikkert nok være nogen der vil have dig til at bygge det nyeste af det nyeste gear ind i en moddet kabinet med køl på....
Go for it..... Havde jeg set en butik på nettet med disse ting havde jeg ikke et sekund troet på det ikke ville være en succes....
Jeg vil give #34+27 ret, du ville nok have gode chancer for at kunne lave mønt, hvis du får hjælp til at få adgang til de rette folk. Det er kontakten med købere der er det sværeste i starten, vil jeg personligt mene 🙂
#onTopic
Det ser altså noget så godt ud! 😲
#14 Hvad med at blande de forskellige farve i flere loop og få et regnbue mod? xD Men altid godt at se noget lavet af dig, selv når det bare er for at teste nogle væsker formår du at lave et fedt produkt.
Thumps up mate