Paypal problemer?

Diverse d.  18. juli. 2013, skrevet af kult4z4r
Vist: 921 gange.

kult4z4r

Overclocker
Tilføjet:
18-07-2013 08:11:34
Svar/Indlæg:
48/6
Hej,

Har lige modtaget mail fra "Paypal", om at min konto er blevet begrænset, grundet usædvanlig aktivitet. Førtste tænkte jeg "shiiiiit, ikke igen!", men nærstuderede så mailen. Ligner en scam. Gik dog alligevel ind på www.paypal.com , for at tjekket at mine betalingskort er fjernet. Først kunne jeg ikke få adgang til deres hjemmeside og tænkte straks "Glem-ID". Ventede 5 min. og skidtet kørte igen.

Andre der har haft gode/dårlige oplevelser med dem (eller lignende services)?

Kan til info, fortælle at min konto tidligere har været udsat for misbrug. Danske Bank kunne intet gør, udover spærre mine kort (forståeligt), men Paypal bad om nogen basale oplysninger, for at kunne håndtere min sag. Inden for 1 uge, havde jeg mine penge igen.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
18-07-2013 08:45:28
Svar/Indlæg:
5224/222
Samme her. Røvhuller uden lige og så vil de have 25 kr. for at aktivere kortet igen. Det er et useriøst lortefirma og jeg bruger dem aldrig igen.

Deres danske support var dog hurtig og nem at komme i kontakt med.

Chup

Overclocker
Tilføjet:
18-07-2013 09:03:01
Svar/Indlæg:
25/6
Ja Paypal er noget lort. Fik får et par år tilbage "låst" min konto med lidt over 8000 på i et halvt år, uden yderligere begrundelse. Efter flere samtaler med dem fortalte de, at det var fordi de mente at der var høj risiko for, at mine kunder ville trække pengene tilbage. 6 måneder senere var ingen penge trukket tilbage.. Jeg fik så mine penge til sidst, men det er grotesk de kan tillade sig at fryse ens penge så længe.

zzolio

Elitebruger
Tilføjet:
18-07-2013 14:37:30
Svar/Indlæg:
431/26
jeg har aldrig haft problem

jeg ved de sender en mail hvis kan køber for mere end 2500Euro på en månede