Blizzard dansk support??

Spil d.  25. juli. 2013, skrevet af LagIsNotSwag
Vist: 4743 gange.

LagIsNotSwag
 
Overclocker
Tilføjet:
25-07-2013 13:56:47
Svar/Indlæg:
29/12
Hej folkens..

Da jeg tidligere denne morgen ville prøve at logge ind på min battlenet account fandt jeg ud af at jeg var blevet hacket, og at en eller andet havde "requested" en email ændring en måned tidligere til en eller anden hotmail konto..

Nu prøver jeg så at få fat på support? men hvad sker der lige her? der står de har livechat, men den ser ikke ud til at du, selvom der står hvor lang tid køen er, "der kommer intet chat vindue?" og har de nu ingen dansk support telefon længere? når jeg ringer på det danske nummer som er opgivet på siden, får jeg valget mellem engelsk og en masse andre sprog, men ikke dansk! og det ser ikke ud til at de tager stilling til det via. telefon på den engelske????

Derfor spørger jeg nu jer.. hvad gør jeg? jeg har prøvet med deres "Automatiserede Recovery funktion" uden held, idet at den ikke vil acceptere min email, navn, eller efternavn!

LagIsNotSwag
Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-07-2013 14:02:28
Svar/Indlæg:
5474/39
#0

har du mail til Blizzard med dine problemer ?
Jeg ved ikke om de stadig har en dansk afdeling.
Det er ikke sikkert, da firmaet er Amerikansk.

Prøv evt. submit a Ticket, men ved ikke om kan hjælpe med få en plads til support.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 25-07-2013 14:05:55.


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
25-07-2013 14:04:55
Svar/Indlæg:
4981/47
Det er nok nemmest at ringe ind, også må man vente den tid det tager at komme igennem 🙂

Alternativt så kan du forsøge at oprette et GM ticket, gerne få en ven til det, også håb på at den pågældende GM er flink og gider kigge på det 😛

Hvis live chat driller, så prøv evt en anden browser eller at updatere java/flash.


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-07-2013 14:07:31
Svar/Indlæg:
5474/39
#2
ser ud til chat er offline.


Mr.
 
Superbruger
Tilføjet:
25-07-2013 14:40:25
Svar/Indlæg:
2518/53
B-net log in er bare rigtig træls, har haft låst min b-net konto over 20 gange og har skulle gennem ticket, osv. mange flere gange.
Det kan bare ikke passe der kan være så store problemer med log in på bnet, har nok brugt ca. 6 til 8 timer på at få åbnet min konto.


Yilar
 
Overclocker
Tilføjet:
25-07-2013 15:27:26
Svar/Indlæg:
57/1
Ring til dem på 80602214

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Yilar d. 25-07-2013 15:29:18.


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-07-2013 22:45:46
Svar/Indlæg:
2246/14
#4 jeg har fået hacket min acct, men jeg har aldrig haft problemer med dem. Jeg opdagede det længe efter (ca. ½ år), men fik nye items og lidt gold.
Hvordan pokker har du mistet din acct så mange gange ?


LagIsNotSwag
 
Overclocker
Tilføjet:
25-07-2013 23:58:07
Svar/Indlæg:
29/12
Har nu haft submitted en ticket fra en anden acc. den blev slettet uden noget svar??? hmmmm

Det "PISSE SMART" med deres "Automatic Account Recovery" som kræver du skriver din mail, som jo er blevet ændret, så den kan du ikke rigtige bruge til noget! er så træt af det! kæft jeg er sur på den lorte virksomhed! og når man ringer er der ingen muligheder for at vælge noget med ens acc er blevet bannet!

Undskyld sproget! 😕


Try-this
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2013 08:15:35
Svar/Indlæg:
151/6
Jeg ringede derind for en måneds tid siden for at få fjernet mit gamle mobil nummer, så jeg kunne få lov at indtaste mit nye. De er flinke og hjælpsomme at snakke med.

Da jeg ringede kunne jeg heller ikke vælge noget specifikt med mobil nummeret, men generel administrativ support kan ordne det meste.

Du skal bare have dit secret question / answer ved hånden så er problemerne løst i løbet af ~5 minutters telefon samtale, jeg ser ingen grund til alt den negative omtale når det kan være så nemt.


Mr.
 
Superbruger
Tilføjet:
26-07-2013 15:06:14
Svar/Indlæg:
2518/53
#5 skal siges jeg aldrig har ringet til dem ordnet det hele online gennem b-net og det har været en lille krig.

Jeg har f.eks. fået låst min bruger pga. af skifte af windows fra win7 til win8 og igen da jeg gik tilbage win7, igen da jeg fik bærbar med win8, låst fordi jeg ingen authenticator havde på, låst med authenticator på hvor jeg så skulle fjerne den igen, authenticator det ikke har virket efter android skift på mobil, og igen med android skift på tablet, samme da jeg skulle skifte mobil nr. og bare nogle gange låst ud af det blå.

Alt sammen hvor man har skulle gøre det ene og det andet for at komme frem til at få låst bruger op igen og det har så taget de 6 til 8 timer at få ordnet.