Min pc gider ikke tænde,når jeg trykker på power så kommer der kun et kort blink/strøm og derefter død. hvis jeg efterfølgende trykker på power sker der intet, men tager jeg stikket fra strømforsynigen og sætter det i igen opnår jeg det samme korte blink igen, er det strømforsyningen der er gået ? jeg har prøvet tricket med at kortslutte 2 pins på strømforyning og det virker ikke. hvilken strømforsyning vil i anbefale. jeg har prøvet http://www.extreme.outervision... og der har jeg regnet mig frem til 393w ca. min gamle er en energon og er temmelig skuffet over den, det er første gang i alt den tid jeg har haft pc at en strømforsyning er gået for mig, hvis det er den selvfølgelig.
Energon og Inter-tech (samme mærke) er det laveste low-end.
Du børe være opmærksom på fejlende hardware - det er nemlig ofte set at en død Energon/Inter-tech har taget bundkort og/eller grafikkort med sig i faldet.
Den var færdig bygget men man kunne vælge en anden og havde jeg vidst hvad jeg bittert erfarer nu, ville jeg have lagt de par hundrede for en bedre. Af skade bliver man klog, men sjældent rig.