skal opgradere. GFX måske SSD?

Grafikkort d.  01. august. 2013, skrevet af Morzak
Vist: 538 gange.

Morzak

Ny Bruger
Tilføjet:
01-08-2013 15:51:05
Svar/Indlæg:
11/3
hey hwt.

jeg tænker jeg vil opgradere min computer lidt nu jeg får lidt ferie penge her snart :)

jeg skal have udskiftet mit GFX 550ti og har tænkt mig at købe et 760. MEN HVILKET? ved intet om mærkerne eller hvad der er godt og mindre godt? tænkte også lidt om der er nogen der ved hvad jeg evt. kan få for mit brugte 550ti som sidder i maskinen og har gjort det siden den kom fra fabrikken? :)

derud over skal jeg have ny PSU til mit nye grafikkort, så forslag her er også meget velkommne ;)

derudover tænker jeg det måske er en god idé måske at anskaffe sig en SSD HD. men igen ved jeg ingen ting om dette :P (ja jeg er besværlig) men har lige et par spørgsmål, kan jeg få flyttet mit OS over på en ny SSD hvis jeg ikke har OS Disk? det ligger jo på min computer fra da jeg købte den.

Og sidst men ikke mindst kunne jeg godt tænke mig et andet kabinet, men her er jeg IGEN lidt lost! det må gerne se lidt cool ud, med lidt lys og sådan. det har bare altid være mig
(skal siges jeg ikke er 15 år selvom jeg er til lidt lir) (er 24 ;)) . ved ikke hvorfor det var vigtigt for mig lige at skrive.

Men btw.
håber der er nogle flinke mennesker der har lyst til at hjælpe mig lidt på vej

PS: kan ikke selv samle.. så hvis jeg ender med at købe det hele kunne det være fedt hvis nogen ville hjælpe mig med dette for en lille skilling .

bor i Slagelse :)

MVH Morzak
Ingdam

Elitebruger
Tilføjet:
03-08-2013 02:26:12
Svar/Indlæg:
1771/62
Udfyld din profil med Info om præcist hvad du har i forvejen og hvad er dit budget?