Heo's madblog...lol
Det er blot "Heo" (Henrik stifter af Overclocking.dk i sin tid) som benytter sit gamle domæne.
Definitionen på en gyldig HWT profil er:
-dit Hwt nickname - dit rigtige navn, adresse, by og postnummer samt (evt.) mobil nummer, så vi hurtigt kan komme i kontakt med dig!
Nu har jeg været meget tæt på at vinde et HD 4870x2 for længe siden! så det må næsten gå hele vejen den her gang! krydser alt der kan krydses! 😲
Nu har jeg været meget tæt på at vinde et HD 4870x2 for længe siden! så det må næsten gå hele vejen den her gang! krydser alt der kan krydses! 😲
Hvordan kan man være meget tæt på at vinde en lodtrækning? 😀
det var vidst noget med at beskrive hvorfor phenom III var et godt alternativ til Intel.
Og de 2 bedste besvarelser skulle brugerne så stemme imellem 🙂
det var vidst noget med at beskrive hvorfor phenom III var et godt alternativ til Intel.
Og de 2 bedste besvarelser skulle brugerne så stemme imellem 🙂
´kay - det er jo en helt anden snak (og så fik jeg lært at lade være med at spille morsom 😳 )