Den er lang tråden ja, men der er også en god sjat af os der spiller (på div servere) i den tråd. har selv acc på begge servere selvom jeg dog næsten kun er aktiv på US (grundet highend clan og tons af free gold derigennem inclusiv min dejlige M60) .. 😀
#7 det har det aldri været. Fordelen er kun mere credits/exp per kamp, og du har muligheden for at spille ganske fint uden prem også.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 04-08-2013 17:36:50.
#0 Jeg spiller oss' stadig WOT, og sætter stor pris på det.
#7 WOT har aldrig været pay-to-win. De har formået at ramme en fin balance. Self. giver gold-ammo fordele, men dét er ikke noget man ikke kan overleve (pun intended) hvis man véd hvad man laver.
Dog er tier 9-10 sjældent muligt at opretholde en indtjening på i randoms, uden premium. Men så er der 8 andre tiers at benytte
og har du en tier8 prem tank(hvilket ville være et engangsbeløb), (eller spiller meget i en tier 5 normal tank), så kan man længe holde sin credit indtægt kørende på en non premium account med sådan en, + ha råd til prem ammo når det er nødvendigt at bruge.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 05-08-2013 15:03:49.
Netop, altså er gold/credit-ammo ikke pay-to-win, da alle kan købe det.
Jeg ejer ikke nogen gold-tanks, så gør præcis som du foreslår: Financierer mine tier 9-10 eventyr med tier 5-8 tanks (men bruger kun YDERST sjældent andet end standard ammo), så det er primært reparationerne og standard-ammo'en, der koster).
Sålænge man véd nogenlunde hvor de forskellige tanks' weak-points er, kan man klare sig uden gold/credit ammo 😛
#25 Spiller detsværrer stort set kun aktivt på US, køre stort set aldri på min EU acc. og har indset at jeg slet ikke har tid til mere end 1 clan(1 aktiv acc)
Men tager da gerne et par spil på EU sammen med nogle af jer hvis det er, har dog kun optil tier9 på Eu.
Ny Skribent
Tilføjet: 06-08-2013 12:08:33
Svar/Indlæg:
102/6
Spiller det dagligt. Og det er mega fedt 🙂 Og ja det gode ved spiller er nemlig at det ikke er pay to win. Alle kan købe prem ammo hvis de lyster, det er en del af spillet. Man skal jo bare bruge det med omhu, ellers bliver kassen hurtig tom 🙂 Der kan nemt ryge mange credits på en clanwars aften 🙂
RFTN.eu
Vi er en ren dansk klan.
Efter hvad vi har kunne finde ud af, den bedste rene danske klan i første Clan Wars Campaign.
#33 øhhh.. hvilket firma ville med god logisk sans, tillade dig fri adgang til deres spil, + fri adgang til alt indhold uden at skulle vinde det , eller bruge rigtige penge. SElf kan du ikke convertere ingame credits til ingame gold, Gold er noget du køber, eller winder i Clanwars, og/eller events.
bonus/invite codes kan give noget free gold, men det er ikke altid de kan findes/fåes.
Gold er bedst brugt på premium account eller en tier 8 premium tank, (da premium tanks kan skaffe credits i meget hurtige rate/størrer omfang).
#34: Såsom browser spil som Tanoth/Travian mv. Her kan man også konvertere modsat, men det tager jo så blot længere tid at komme videre i spillet. Men det er enten det eller vente. Der er også et par andre online spil hvor samme princip er gældende, (Battlefield heroes, Hawken etc) så jeg synes da spørgsmålet er helt relevant. Det beviser blot min tanke at WOT i er et pay to win game selv om de skjuler det godt. Det får sku nok begrænset levetid på harddisken :D
Hvad skete der med rigtige Free 2 Play spil som Wolfenstein: Enemy Territory etc. 😀
Ny Skribent
Tilføjet: 13-09-2013 13:32:18
Svar/Indlæg:
102/6
Wot er ikke Pay to Win længere. Det penge giver dig, er en hurtigere vej frem i livet. Prem ammo og Prem consumables kan købes for Credits, så folk der tuder over Pay to Win fatter ikke spillet. Man har også forskellige typer ammo med i en rigtig kampvogn.
Uden en prem konto er det bare rigtig svært at lave Credits og samtidig bruge Prem ammo 🙂 jeg har altid nogle Prem skud med, da damage er = xp.