jeg har for et lille halvt år tid siden Købet et Maximus V Extreme med I7 3770k her inde fra. og har haft nogle underlige problemer med det. Troede det kunne være Ram fejl Men har nu prøvet Kingston hypperX Crosair xms3 og har lige købt 16 Gb Corsair Domminator Platinum 2133Ghz og stadig samme fejl. lidt om mit Build
Case Cosmos 2 psu corsair ax1200i Cooler H100i Extrme Cpu I7 3770k MB Maximus V Extreme GPU Sapphire 7870 XT Ram 16 Gb Corsair Domminator Platinum 2133Ghz HDD 2x 120Gb kingston hyperx 3k Raid 0 HDD 2x 2TB Seagate Barracuda
Det var lidt om mit build. Men nu kommer det underlige Jeg kan få min computer til at køre helt normal bare hvis jeg trykker på ( http://imgur.com/Ph0KU7b ) Jeg ved ikke hvad den hedder har kigge i Manualen flere gange. Og fatter bare ikke hvorfor den kan køre hvis jeg trykker på den knap lige enden Computeren starter.
Håber i kan hjælpe mig. jeg har prøvet alt. Rodet i Bios Driver Bios Update.
Jeg forstår det ikke helt de ram jeg har købt er som skabt til det er MB. eller steder jeg har læst siger de at det er gode ram til oc og bench. men kan bare ikke forstå jeg jeg skal blive ved med at trykke ?
I Bios kan du man vælge forskellige profiler til ens ram, prøv og se om du kan finde en som heder noget med en 3 - 4 bogstaver hvor der er punktum i mellem, kan ikke lige huske hvad det er for nogle. Måske kan det hjælpe.
Jeg er næsten 100% sikker på det er noget med Ram opsætningen i Biosen. men jeg har prøvet alt. De Ram skulle passe til CPU MB og alt det andet, 😕 Hvis der er en som har et Maximus V Extreme MB her inde. og kan guide mig i at sætte ram op i Bios så vil jeg være utrolige taknemlig. jeg er vækkelig på bagbund.