Jeg kan nok ikke sove i nat af spænding over EuropaLeague. Der glæder mig maksmimalt til resultatet af lodtrækningen i morgen.
Jeg håber, at det bliver Sweansea. Det ville være meget fedt, hvis Esbjerg kunne skrappe penge sammen til Micheal Laudrup tog fordi snakkede omkring hans hold osv inden kamp.
Det bliver en af de dage, hvor man bare skal frem med den stor pengekat.
Stor fan af Micheal Laudrup og Esbjerg fB.
Håber bare, at det bliver en god kamp. med masser af stemning, flag osv. Håber the Blue Knight flaget er med.
De skal spille med Sweansea, så skal jeg kigge efter VIP-billet. Nogen, som ved om de live steamer fra Swiss ? Da udtrækningen skulle ske der. Eller det kun ChampionsLeague only med livesteam af udtrækningen ? The Shadowhunter
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 08-08-2013 16:16:58.
Udtrækningen var sådan set god. Fedt med tophold fra Frankrig. Det skal nok blive en god kamp, så starter vi hjemme.
Hellere dem end FCN modstander, som på papiret virker til være nemmere. Da de har 2 dansker på Elborgs hold. Igen, så er Elborg også ganske udmærket team, da de vandt svenskeliga sidste år.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 09-08-2013 14:19:46.
Super kamp! Dog heldigt de vinder, men hva fanden 😉
Er ikke selv Esbjerg Fan, sØnderjyske her.
Men vil til hver en tid ønske alle danske hold held og lykke i Europa sammenhæng, det er jo super for Danmark, at de laver så gode resultater, efter flere år hvor det har været lidt magert!
Fortsæt stilen, Salzburg på hjemmebane, intet er umuligt!
Ja, Esbjerg må bare ind se vi er de små i forhold til ACF Fiorentina.
Italien er bare så mange ligaer over Danmark. Lille Esbjerg ikke rigtigt kunne gøre noget. 😕 Sådan er når man er født i UdkantsEuropa. 🙂 Stadig stor tak til Fiorentina, at de ville bakke op om kampen i forhold til Danske medier. 🙂 Der var mange fra ACF I Esbjerg i dag. LAngt over de 600 hardcore fans i hjørnet af Stadionet.
Det var også god opbakning til kampen fra Esbjerg side. 11.000 tilskurer, så bliver ikke større i Lille Esbjerg. 😀
Esbjerg langt sejre end FCN. Det var fedt være med i Europa turnering rent faktorisk bevise, at vi kan smadre nogle af de større hold i Europe. 😀
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Shadowhunter d. 20-02-2014 22:00:31.