Da jeg sidder som nattevagt og der trods alt ind imellem ikke er det store at lave søger jeg et spil jeg kan fordybe mig i, og gerne glæde mig til at spille igen og igen. Det skal IKKE være et FPS spil da jeg skal kunne pause det og helst spille uden lyd for det meste. Jeg er ingen haj til strategi men overvejede noget Sim city, civilisation etc hvor jeg kan stoppe gameplay. Overvejede også en ubåds sim. Football manager er jeg ret vild med, men jeg må erkende det bare ikke er det rigtige lige nu ..
Smid noget inspiration og glem venligst de her facebook spil da de jo tit kræver merkøb og at man på et tidspunkt ikke kan spille før x antal timer igen.
eventuelt tage et kig på kerbal spaceprogram, det er godt nok i udviklingsfasen stadig, men det har ihverfald fanget mig. Det eneste jeg venter på er bare tiden til at gå igang, da opstarten godt kan være svært pga. der er så mange ting man skal lære.
Spil som Civ er oplagt, da det er turbaseret. Hvis du er til rollespil, kan du evt få fat i den afpudsede udgave af Baldurs Gate 2. Der er kampsystemet netop også turbaseret, så du er ikke afhængig af at du lige skal nå at pause spillet, hvis du pludseligt skal ligge det fra dig 😉
Ny Skribent
Tilføjet: 19-08-2013 08:13:40
Svar/Indlæg:
102/6
Ellers World of tanks. En kamp vare maks. 15min gennemsnittet er 7min. Og det gode er at ringer telefonen, så går du bare, og du har kun misset 1 kamp.
Jeg har faktisk lige installeret Portal 😛 HoMM 3 har jeg godt nok også overvejet ligesom Baldurs gate .. meeeen Heroes blev jeg simpelthen så hidsig på da jeg spillede 1 og 2 ... 😀
Og ellers er der et lille sjovt puzzle/jumping game der hedder Thomas Was Alone - Det tager ikke andet end 5 timer at gennemføre, men det er hygge på højt plan.
Tropico 4 + dlc til 10$ på steam som er nedsat med 75%. Sjovt lille spil som man kan få noget til til at gå med og man kan få sin indre diktator frem hvis man vil 😛
#9 vildt god historie og tegninger i Neverwinter night 1.
Der er også en 2 med bedre grafik. Den tager noget tid omkring opdateringer til spillet, men godt lavet.
Jeg vil sige, at der er blevet brugt meget energi på sætte en historie sammen med tegninger og fortællinger.
Så er også: warhammer 40k Down of War (tager lidt tid, men syntes det bliver for ens formet i længden. Spiller er fra omkring år 2004) missionerne har en god historier, hvor man kæmpe for forsvare noget eller angribe noget.
Så er der Warcaft 3 og Tft, som også er pænt gammelt.(filmene var godt lavet i spillet til missionerne)
Svaret blev redigeret 7 gange, sidst af Shadowhunter d. 19-08-2013 17:50:51.
Et bud kunne være FTL. Alting er turbaseret, dog med den undtagelse at kamp er i realtime. Men du kan pause i kamp (og det er bestemt også nødvendigt at gøre), hvilket gør spillet ideelt til at gå til og fra.
Det er et roguelike, så du skal kunne lide at spillet kræver held og til tider er direkte uretfærdigt.
#19 Der er også FIFA mangere spillet, hvor man styre en klub. Du skal sætte holdet osv.
Pcen spiller selv kampene, så man kan lade den stå køre kampen til halv tid selv. Så holder den indtil, at man igen har skiftet ud eller trykker start.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 20-08-2013 09:43:11.
jeg ville forslå dig noget War Thunder eller noget som age of empires 3 ? :) eller også skulle du tage et spil som måske: warcraft 3 ? 🙂 eller skulle du overveje noget Mount and Blade: warband ? et lidt stille spil hvor du selv bestemmer hvordan du enlig spiller spillet :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cmose d. 27-08-2013 10:40:30.