... og
Synes sgu det var klogere de fik det de har lavet til at køre uden at hakke konstant - er jo uspilleligt - jeg har opgivet, var penge ud af vinduet og det samler bare støv 😩
#5 - De små hakker var, for mit vedkommende, at harddisken konstant skulle streame teksturer og lignende til min maskine. Jeg har rigeligt med RAM på både system og grafikkort, men den gjorde det alligevel. Da jeg smed det på min SSD virkede det uden problemer. Er det en løsning du kan prøve?
#0 - Nyt content? Altså ikke bare flere 'paragon levels', men reelt set nye baner, mere historie osv? For så er jeg absolut interesseret. Vil være ærlig at sige jeg ikke har læst artiklen da den ikke umiddelbart er sat overskueligt op. Føles lidt som en wall of text.
Diablo 3 hyggede mig gevaldigt de første 3 playthroughs (sværere og sværere sværhedsgrad pr. gang), men jeg gider virkeligt ikke grinde, selvom det var en nødvændighed for at kunne klare sig igennem inferno (hader gear-checks, kan vi ikke bare få et spil hvor man skal være god til mekanikkerne for at kunne klare den sværeste sværhedsgrad i stedet? ^^).
Men hvornår i 2014 kommer den? Og gad vide hvad den kommer til at koste!!