Enkelte kunne jo mene at du prøver at kompensere for noget... ;)
Må da indrømme jeg selv har fulgt en del med i hvad du har haft i pc'en igennem årene 😛
Støjniveau ser ikke ud til at bekymre dig nær så meget som gode temperature 😲
Men hvor meget er dine temperature på grafikkortet med de kraftige blæsere ift. hvad de ville have været med en "standart" 1200rpm blæser?
Hvad bruger du din pc til? Der er virkelig meget power i den jo, er der nogen spil programmer der kan udnytte det?
Nice ...
Lidt missundelig er man vel.
Der er i hvert fald stukket nogle penge i den maskine igennem tiden..
Top dollar 😎
Det er da vist ikke PSU du har brugt pengene på. Det er den samme gennem alle billederne 🙂 Men en 1500w kan vel også klare mosten, ellers må du jo bare OC den også 🤣
Må sige, at det er noget af en bunke hardware du har haft/har, men se dog at få ryddet op i det kabinet!
Hilsen
Gerner
vildt udstyr, men er det nødvendigt ?
Respekt for du har brugt så meget på IT.
Jeg tør heller ikke regne ud, hvor mange penge ofret på min pc.
Jeg ikke kan forstå er du har ofret mere på en ordentlig SSD med mange GB. Mærke osv. er op til dig selv.
Imo, træls side vente på en HDD på sådan et setup.
500 gb ssd er på vej ned i 2200,-
Jeg syntes ikke det er så slemt.
Når man husker dengang, hvor 60 gb kostede 1200,-
Fin tråd, kan dog godt huske alle dine maskiner gennem tiden, men har jo også været med et stykke tid. 😉
"Spray projektet med at male de ringe til Corsair blæseren grønne mislykkedes. Spray malingen vil simplethen ikke binde selv om den skulle, så ringene blev blå. Det passer faktisk også fint til bundkortet."
Jeg går ud fra at det er plastic de blå ringe, har du spray'et dem med plastic grunder først?
er det den skærm du har som står under din profil?
Er dine GPUér ikke overkill i forhold til skærmen?
er det den skærm du har som står under din profil?
Er dine GPUér ikke overkill i forhold til skærmen?
Måske, men umiddeltbart synes jeg ikke.
Sådan Gripen 🙂!. Jeg troede aldrig du ville skifte dit Coolermaster kabinet ud 😲 😛 🙂. Du har da også fået nogenlunde styr på kabler 🙂.
Det er satme nogle vilde gfx´er du har haft/har og man kan da kun være misundelig 🙂.
Din psu, larmer den slet ikke når den bliver presset?. Det er utroligt den har kunne holde i så mange år alligevel 🙂.
#39 Damn du får mig til at savle helt åndssvagt meget :O
Byg lige en til mig også 😛 🤣
De grafikkort der ❤ 😳
Mega lækkert setup og jeg elsker farverne ❤ 😀
Tænker på om du er Nvidia fan med det kabinet? 😛
ser godt ud niels 🙂
Så mangler du bare et GB Sn1per mobo så matcher farverene endnu bedre 🙂