Hvis du bestemmer dig for at købe må du gerne skrive dine erfaringer med den når du modtager den. Gerne lidt info om told, pris osv. også. 🙂
EDIT: Nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvor meget den vanvittige opløsning siger dig noget, eller om du reelt set bare leder efter en lækker IPS skærm. Hvis #2 er tilfældet kan du jo også kigge her: http://www.proshop.dk/Skaerm/D...
Har lige set på edbpriser at du kan få en philips 2560x1440 PLS skærm til 3000 eller en fujitsu til 3300, med en bedre stand.
Jeg kender ikke selv skærmene, men da du kommer op på ~2800 Kr m. told for en korea skærm kan du overveje om du hellere skal købe en 2560x1440p skærm i DK hvor du får garanti, som ikke koster så meget mere.
Tak for jeres input, jeg følger op på det i aften, og bestiller nok en skærm senest mandag. skal nok skrive når jeg er blevet klogere på handlen og skærmen 🙂
Tror jeg gav 2.7K da jeg købte min, men der kunne man kun købe 2560x1440p skærme fra 4.5K+ i DK. Med faldet i prisen herhjemme ville jeg nok overveje om de ekstra omkostninger ville være det værd.
Gå IKKE ned fra 2560x1440p til en lavere opløsning, når du først har haft det, vender du ikke tilbage til en lavere opløsning.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Biostud d. 30-08-2013 16:32:53.
Så fik jeg min skærm. som lovet gik der 5 dage, og der er ingen døde pixels, eller andet at se. skærmen er rigtig lækker, har lige testet lidt Black Ops 2, i 2560x1440, det er vildt flot. 🙂 Har kostet 2180,- indtil videre. Der kommer så en extra regning senere, men prisen ender på et meget fornuftigt niveau 😛
#10 jeg gik faktisk ned fra 2560x1440 (U2711) til 1920x1080. Opløsningen var i og for suveræn, men kunne ikke gå på kompromis med at skærmen ikke havde automatisk regulering af lysstyrke,og det betyder meget brug om natten ifht om dagen, som betød at jeg måtte gå besværlige vej og gøre det manuelt flere gange om dagen. 😕
Havde den i forholdsvis kort, hvorefter jeg hoppede tilbage til en Eizo 24" Flexscan, som havde markedets bedste og mest flydende/komfortabke overgang i lysstyrke, modsat de fleste andre skærne giver som giver en knap så flydende og elegant oplevelse, hvad angår reguleringen af lysstyrke.