Har du nogen erfaring med den skærm som jeg linker til ? Eller er det bare generelt Asus der laver gode skærme?
Man kan godt se folk i det her subject falder for salgstalerne. 1ms GTG Vil i fortælle mig hvornår i bruger jeres skærm til Sort/hvid/grålig gaming uden farver?
Hvad der betyder noget på en skærm er panelet og dets pixel density, panelets enve til at fordele lyset hvis de er bagudlyst. Samt farve udrulning og kontrast.
Men by all means fald for de elendige såkaldte reviews fra host host anerkendte sider...
Man kan godt se folk i det her subject falder for salgstalerne. 1ms GTG Vil i fortælle mig hvornår i bruger jeres skærm til Sort/hvid/grålig gaming uden farver?
Hvad der betyder noget på en skærm er panelet og dets pixel density, panelets enve til at fordele lyset hvis de er bagudlyst. Samt farve udrulning og kontrast.
Men by all means fald for de elendige såkaldte reviews fra host host anerkendte sider...
Du aner vidst ikke en skid om emnet, prøv nu lige op slå op hvad gray to gray betyder inden du begynder at snakke som om du har forstand.
Det tager 1ms at skifte fra en anden farve end netop grå til grå og omvendt fra grå til en anden farve på 1ms, alle andre gamer skærme har altid haft 1-2ms og 120hz i deres salgs taler og bemærkninger, men hvad de ikke har haft er 1ms gtg, den har altid været på 5ms og helt op til 16ms i de såkaldte 120/144hz skærme hvilket giver ekstremt ghosting same sløring af billederne når bevæger dig rundt.
Alle de salgstaler som du tror du vidste noget er omtalte 1-2ms btb men hvad nytter dette hvis gtg er på 5-16ms ?????.
Her er et eksempel
http://www.youtube.com/watch?v...
Nejihyuga der bliver snakket om gamer skærm og ikke foto redigering!.