#6 Det første kort jeg havde var Club3d, og havde meget coilwhine, så fik jeg et nyt og coilwhine. begge var ret skod til OC. Så købte jeg et Sapphire, som var rimelig godt OC, dog kunne der ikke komme fullcover på. Så nu har jeg et MSI TF3, som OC vildt godt!. 1320/1800, til spil. Kan vist lige ramme 1340/1850 til bench :p
Jeg har jo et Msi Hawk R6870 som nok er et af de bedste kort til Oc og jeg havde egentlig bestemt mig for at prøve Cf ved at købe et brugt 6870 kort . Dog er tiden og interessen til leg med Oc og Bench af pc dele ikke så høj lige pt. Men jeg kan dog ikke finde mig i lave Fps i spil og her har jeg oplevet lags i F1 2013 ved online spil på mit Msi 6870 kort som kun havde 1 gb ram men lagde på ca. 50 fps med alt grafik slået til . Jeg spillede F1 2013 med mit nye kort igår og her ligger kortet på ca 70 Fps og oplevede ikke lags ( grafikken står stille et kort øjeblik noget som resulterer i at man enten kører galt eller bliver overhalet af andre biler som til tider ser underlige ud og forsvinder til tider i grafikken på skærmen ) Noget jeg håber jeg ikke vil opleve fremover med mit nye kort.
Men da jeg så den lave pris på et 7950 kort også selv om det var et Club 3 D kort kunne jeg ikke stå for fristelsen da ydelsen jo er høj selv uden Oc . 🙂
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Janbau d. 14-09-2013 23:11:03.
#0 super fund..og tak for delingen. Bare ærgerligt at jeg ikke kan udnytte sådan et kort pt (men andre kan heldigvis), da jeg ikke spiller andet end AOE 2 HD. Købte ellers et Humble Bundle men gider bare ikke alle de spil.
I stedet satser jeg på at fremskynde købet af en ny Eizo EV2736W 😲
Det ligner den nye standard pris, der er tre leverandører der har det en smule billigere, hvis man tager fragt og den leverandør der ikke har det på lager.
Prissætningen på kortet er sådan set et initiativ fra Club3D af. De havde faktisk tilbuddet linket fra deres Europæiske facebook side rettet mod danske kunder 🙂 Det var derfor jeg "fandt" tilbuddet, ellers havde jeg ikke opdaget noget.
Jeg overvejer stærkt at købe det nævnte kort, men det har kun en DVI indgang og jeg har to skærme med DVI. Er det nok at købe en HDMI->DVI omformer (http://www.compumail.dk/vare-o... ) så burde det bare spille ikke?
Det review du linker til er Royal king udgaven. Desuden er de kort som sendes ud til reviews ofte nøje udvalgt så de oc'er bedre. Det betyder ikke at du kan regne med at få samme resultater på alle kort... langt fra. Så bliver du ihvertfald slemt skuffet.
Der er ikke den store forskel på RoyalKing og '13Series '13series
'13Series
After the Award winning HD7870 RoyalQUEEN and of course our HD7870 XT JokerCARD from our Poker Series, it is now time for the introduction of our HD7870 "White Label" '13Series. With our expertise to build you the ultimate graphics card to tailor your gaming preferences, Club 3D is taking a next step and offer you the quality you expect in the most cost effective manner.
No extra's bundled or "unloaded", and as a result you save money you can spend on building your ultimate rig.