#7 + 8 😀
Tjaaah jeg har nu flere gange fået min gamle slæde til at køre bedre igen med de nævnte programmer, min søn og den øvrige familie kører også med programmerne, og vi har (endnu) aldrig haft problemer via disse. Desuden er der jo "Returmuligheden" indbygget i begge programmer. Har dog ikke haft brug for det endnu :no:
At et IT firma skulle "deploye" et nyt windows hvergang en bruger har brugt disse programmer, ser jeg nu mest som overdrivelse for egen vindings skyld. Der er langt større chance for, at en pc går i sort, hvis man ikke bruger optimeringsprogrammer, så der er vist et økonomisk forretningskoncept blandet ind i den "historie" (bare min mening) 🙂 .
Desuden bruger IT firmaerne jo selv optimeringsprogrammerne for at få "frisket" kundernes Pcère op, når de kommer ind med dem. Alt andet vil være for tidskrævende og en økonomisk deroùte for firmaerne.
Rense/defragmentere registry, rense/defragmentere HD osv. er alle optimeringsprogrammer. At der så også er masser af muligheder for, at gå ind og lave rod i serviceprogrammerne, systemkontrollerne, procesmanageren osv. er både et gode og et onde, da mange netop her, har muligheden for, at rode sig ud i noget de skulle ha` holdt pølserne fra he he.
Så igen igen. For meget af det gode, kan hurtigt blive noget skidt - så med den i mènte, har IT firmaerne ret :yes:
Det er selvfølgelig altid det bedste, at fjerne selve problemet. Problemet heri er så desværre for den almene forbruger, at de ikke har den viden der skal til, for at finde årsagen til disse problemer. Optimeringsprogrammer retter en masse fejl, men vil ikke fjerne den mængde af problemer, der jo dukker op igen kort tid efter.
Mvh. - Kim
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af korsk d. 10-09-2013 16:28:09.