Indtil videre har der kun været rygter om at det vil blive released, men om det kommer til at ske kan jeg ikke svare på. Jeg håber dog bestemt at det kommer ud - genialt spil!
Nej Valve klarer sig fint med 2.5 milliarder dollar i pengekassen. De er berømte for ikke at lave en 3'er af deres spil, det skal nok udkomme en dag.... bare ikke lige nu. http://www.eurogamer.dk/articl...
#0 Haha, er du i tvivl om Valve er gået konkurs? Er du lige gået glip af at de indkassere ~30% af alt solgt på steam, og 100% af deres egne titler selvfølgelig.
Half Life 3 - never out Half Life 2 Episode 3 - never out
Synd og skam de i stedet bruger deres power på alle mulige andre (ligegyldige) spil. Muligt, det kun er os fanatikere der savner HL, men det gør vi til gengæld MEGET.
Far Cry kom med en 3'er Crysis kom med en 3'er Quake kom med en 3'er Alien kom med en 3'er Terminator kom med en 3'er
Hvor langt er HL1 egentligt i den opgraderede grafiske udgave? Den spillede jeg med stor fornøjelse sidste vinter.
Valve har selv lavet en opdateret udgave kaldet Half Life: Source. Som det indgår i navnet kører den på source engine, men jeg synes nu ikke jeg kan se forfærdelig meget bedre grafik.
Så var der dem der lavede Black Mesa: Source, som er HL1 spillet 100% lavet om til at køre source engine lavet helt fra bunden. Det ser tilgengæld fantastisk ud, og der er mange animationer man ikke ser i HL1 der gør det lidt mere interessant at spille igennem.
Jeg prøvede Black Mesa: Source men stoppede en times tid inde da historien er den samme og så bliver det hurtigt kedeligt.
#10 uden at ha downloadet spillet igen, så ser det ikke ud til at de er igang med mere black mesa. Ikke hvis man skal følge deres forum, hvor der aldrig er posted noget under patch eller dev updates ☹