Hvad med en rengøringskone?
Ser ikke videre hygiejnisk ud
Hvad med en rengøringskone?
Ser ikke videre hygiejnisk ud
Børn idag lider af allergi og overfølsomhed pga. forældres rengøringsvanvid....Vi (ældre) opbyggede et sundt forsvar mod den slags pga. skidt og snavs.....
svedel77 er garanteret et allergifrit menneske... 😛
Får ungerne idag lidt skidt i ansigt og på hænderne. står forældrene straks med en vådserviet og gnider den rund i fjæset/hænderne på dem.....sygt imo.. :yes: 🤣 🤣
Allergi og alm. madhygiejne har næppe noget med hinanden at gøre.
Allergi og alm. madhygiejne har næppe noget med hinanden at gøre.
Nu skal det ikke ende i den store diskution om hygiejne...
Jeg er godt klar over at der er en kogeplade med brændte stænk, som ikke lige lader sig vaske af. Det er fordi emaljen bliver varm. Det magerine der lander herpå sidder fast. Den bliver ikke synligt renere af at blive renset i varm sprit. Dette gør ikke at den er bakteriebefængt.
På dørkarmen er der også farvede mærker. Har skuret den med sulfo i en metal-ulds svamp. Men det bliver siddende.
Har ikke haft maveforgiftning siden 1995. Og det var fra røde pølser fra en gusten døgnkiosk (Fedthår i Skive).
Og til dig der har en karklud, så du kan gøre rent hele tiden : den indeholder omkring 100 gange så mange bakterier som et toiletsæde på et offentligt toilet. Jeg bruger derimof køkkenrulle.
En karklud er god grobund for bakterier, fordi den er fugtig og ofte indeholder madrester, som bakterierne kan leve af og dermed formere sig. Kilde : leksikon.arla.dk
Nu skal det ikke ende i den store diskution om hygiejne...
Jeg er godt klar over at der er en kogeplade med brændte stænk, som ikke lige lader sig vaske af. Det er fordi emaljen bliver varm. Det magerine der lander herpå sidder fast. Den bliver ikke synligt renere af at blive renset i varm sprit. Dette gør ikke at den er bakteriebefængt.
På dørkarmen er der også farvede mærker. Har skuret den med sulfo i en metal-ulds svamp. Men det bliver siddende.
Har ikke haft maveforgiftning siden 1995. Og det var fra røde pølser fra en gusten døgnkiosk (Fedthår i Skive).
Og til dig der har en karklud, så du kan gøre rent hele tiden : den indeholder omkring 100 gange så mange bakterier som et toiletsæde på et offentligt toilet. Jeg bruger derimof køkkenrulle.
En karklud er god grobund for bakterier, fordi den er fugtig og ofte indeholder madrester, som bakterierne kan leve af og dermed formere sig. Kilde : leksikon.arla.dk
Rart at se en køkken blive brugt..
Vores skal bare ligne en udstilling fra KVIK.
Så vi spiser kun sushi og take-away :)
Så slipper vi for befængte karklude 😛
til topic... smager det godt?
har aldrig selv brugt balsamico til sådan noget.. Bliver det ikke surt som en i helvede? Kommer der ikke noget krydderi i?
Nå men det skal prøves måske med lidt ris til