#6 - Vi prøver. 🙂
Jeg tænker også at HOL måske er lidt mindre 'skræmmende' at gå ind til og eventuelt stille spørgsmål/smalltalke/få sig et grin, da deres forum strejfer mig som moderat mindre seriøst som #7 også antyder.
Det skal selvfølgelig ikke ende ud i at vi sidder her i vores egen lille fæstning og snakker dårligt om en konkurrerende side, så jeg synes vi skal holde en sober tone og vise at vi er et rarere sted at komme. :yes:
#5 - Det er selvfølgelig klart at foretrække at man kun har ét sted at skulle redigere sine annoncer når der sker ændringer, men der ligger mere i det end blot dét.
Et direkte link til en konkurrerende side, uden tilhørende tekst, gør det umuligt at handle lokalt - på selve siden. Du tvinger sidens brugere til potentielt at støtte en konkurrerende side med reklamepenge eller lignende - yderligere også med mere opmærksomhed mod den konkurrerende side.
Det er selvfølgelig blot spekulation - jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor svært det er at drive sådanne sider, jeg synes bare man skal respektere den pågældende side/service man nu benytter sig af, og følge deres regler. Især når det nu er gratis 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bonghætte d. 17-09-2013 02:33:59.