Ny Skribent
Tilføjet: 19-09-2013 20:10:35
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg fik det smidt på ipad igår aftes ...jeg syntes det er dejlig med nyt design ...men de nye fetures har jeg haft ca. 4 år på android så det var ikke meget nyt jeg fik der :)
men dejlig pust syntes jeg personlig lige og få skiftet design fra det gamle :)
Det er da ikke det bedste 😉 det er hamrende irriterende, det betyder at hvis du kommer til at ramme "home" knappen ved en fejl sidder den nu selv og skifter numre uden du har gjort noget 😕
Derudover er jeg indtil nu ganske godt tilfreds, er dog lidt bange for batteri levetiden, den er nede på 26% her nu efter at være blevet ladet op i nat, men det kan der self. være en grund til, så den del må der lige holdes øje med over de sidste par dag 🙂
Er jeg den eneste der opfatter det som langsomt? Feks i en SMS besked, hvis man har tastaturet oppe og vil vende skærmen til det de kalder "landscape" så er overgangen mærkværdigt langsom. Synes generelt der er bitte små ting der irriterer mig i form af at den er langsom, eller rettere sagt at det hakker. Har en iPhone 5 - min bedre halvdel installerede det på sin 4'er i går og fortalte også at hun opfattede det som meget langsomt!
Synes det er ret laekkert, men jeg oensker at skifte icon'erne, da jeg gerne vil lave dem endnu mere stilrene (det er jo ligesom mit job).
Er der nogle, der har faaet det til at virke?
Jeg har proevet med iExplorer, hvor man kan komme ind til root og se de forskellige icon.png's, men hver gang jeg smider et nyt icon ind, saa replacer den bare tilbage med det gamle allerede existerende...