Reklamer er noget, som jeg har en noget ambivalent forhold til, jeg hader dem i enhver shape og form.
Jeg får ikke tilsendt reklamer med posten,da jeg mener det er fuldstændig spild af naturens få resurser, som er tilbage.
Jeg bruger Firefox som browser, og bruger adblock+ samt ghostry og no script på alle websites undtagen de websites, som jeg ønsker skal være undtaget.
Alt hvad der hedder trackere, tællere, FB links, tweet links og cookies ALT bliver simpelthen blokeret.
Jeg skal bare have en helt ren side uden alt muligt totalt ligegyldigt med blink og lyd, som tager tid og hente til simpelt irritation.
Så ved jeg godt, at forsvaret altid vil være, jamen vi behøver dem for at kunne overleve som website og det er i mine øjne osse rigtigt til en hvis grad.
Jeg har det bare sådan, at ser jeg en reklame for en bestemt producent og et produkt som jeg overvejer, så får reklamen mig til at gå lige i den anden grøft, og fravælge produktet p.g.a. reklamen, jeg gider det simpelthen ikke.
Jeg blev rigtig begejstret over at læse nyheden om, at den nye Firefox Beta, simpelthen blokerer det hele allerede fra en start af, så man som bruger skal give tilladelse til at det ekstra indhold kan vises.
Jeg håber så bare på, at de går hele vejen denne gang og ikke bare de halvforkølede forsøg lige med undtagelse af Safari browseren, som egentlig gør det rigtig godt uden tilføjelser.
Det skal lige skæres ud i pap, at jeg aldrig har klikket på en reklame på et website de sidste nok 15 år, og kommer heller ikke til det igen.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Ebo d. 18-08-2015 08:48:05.