Superbruger
Tilføjet:
30-09-2013 09:54:50
Svar/Indlæg:
7/3
Davs.
Jeg søger lidt hjælp.
Jeg har nu i mange år uden problemer kørt med min D-Link DIR-635 Router.
Da jeg så her den anden dag ville prøve at sætte en ny bærbar til det trådløst (MSI GT780 DX bærbar)
Gik hele systemet ned.. Da jeg bad den bærbare om at connect til mit Wifi.
Routeren kørte en konstant form for genstart og ville hverken connect til nogen af mine pc'er via wifi eller lan.
Jeg har nu efter en omgang reset og firmware update. Fået den til at logge en PC på via Lan kablet.. Jeg kan se D-Link trådløst er oppe.. Men kan ikke connect til det.. Ej heller komme ind i router opsætningen længere..
Jeg har prøvet mig lidt frem. Har haft 2-3 Pc'er på ad gangen via Lan. Men hver gang jeg sætter en ny en i. Skal routeren genstartes.. Og forbindelsen er stadig ujævn + Wifi stadig ikke er noget jeg kan komme i kontakt med på den :/
Håber der er nogen der kan hjælpe. Da jeg syntes det er lidt ærgerligt at skulle gå ud og bruge 300-900kr på en ny router som i sidste ende "bare" skal kunne det samme som den jeg har nu i ordentlig funktion :)
- Bor i Vanløse. Og giver også gerne en skilling hvis jeg kunne overtale en til at komme og lave det hvis de mener det er muligt.
Mvh
Nick / ReX