Oculus Rift

Gaming d.  04. oktober. 2013, skrevet af itBachelor
Vist: 712 gange.

itBachelor
 
Ny Bruger
Tilføjet:
04-10-2013 11:01:17
Svar/Indlæg:
3/1
Beklager på forhånd hvis det er den forkerte kategori, ellers må en admin flytte den :)

Vi er fire studerende ved Aarhus Universitet, Datalogisk Institut, der læser til IT-produktdesigner.
Lige nu er vi i gang med vores bachelorprojekt, der omhandler forøgelsen af indlevelse i simulerede verdener og i den forbindelse søger vi folk i Aarhus omegn, der har erfaring med Oculus Rift VR. Hvis du er en af dem, og har mulighed for at stille op til et kort interview (ca. 15 min.), et Skype interview eller en mail korrespondance, så send os en mail på itbachelorproject2013@gmail.com.

På forhånd tak og god weekend!
beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-10-2013 15:41:28
Svar/Indlæg:
3943/44
Hej

Jeg ville oprette en tråd på Flatpanels.dk de har testet den og der er i hvert fald 2-3 af de aktive brugere der har dev kit


itBachelor
 
Ny Bruger
Tilføjet:
07-10-2013 08:23:58
Svar/Indlæg:
3/1
Jeg takker, vi prøver derinde :)


itBachelor
 
Ny Bruger
Tilføjet:
09-10-2013 14:44:01
Svar/Indlæg:
3/1
Lige for at bumpe herinde også, så giver vi en Humble Bundle til hver af de fem deltagere vi søger, den indeholder i øjeblikekt:
Red Faction: Armageddon
Supreme Commander
Supreme Commander: Forged Alliance
The Guild 2
Neighbours From Hell Compilation
Painkiller: Hell & Damnation
ArcaniA
Darksiders II
SpellForce 2: Faith on Destiny


itBachelor
 
Ny Bruger
Tilføjet:
28-10-2013 09:59:44
Svar/Indlæg:
3/1
Vi lukker hermed for optagelsen af nye interviewdeltagere, da vi har de nødvendige for at udføre studiet. Vi vil dog gerne sige mange tak for interessen og ønsker jer alle en fortsat god dag.