Som var? Strøm til pumpen?
Som var? Strøm til pumpen?
Shhyyy du skal ikke hælde salt i såret 🤣
husk at "kortslutte" din PSU så du ikke burner din pumpe.. :) og sørg for at alle fittings er tætte ... har lige mistet et HD 7970 kort igår fordi slangen rev sig af under BF4 game og sjasket udover kortet og kortsluttet det bigtime :( så nu må jeg på jagt igen efter nye kort.. :(
husk at "kortslutte" din PSU så du ikke burner din pumpe.. :) og sørg for at alle fittings er tætte ... har lige mistet et HD 7970 kort igår fordi slangen rev sig af under BF4 game og sjasket udover kortet og kortsluttet det bigtime :( så nu må jeg på jagt igen efter nye kort.. :(
Ja den slags ske ikke med high flow fittings og spændebånd.. 😳
19# Du kører da ikke en rma på noget du selv har ødelagt, i så fald er det pææænt dårlig stil :no: :no: :no: . Ikke ledende vand til vandkølingssystemer koster altså ikke det store og er en god sikkerhed at sidde med, bare til en anden gang.
#20+22
Ja det der med at tage ansvar for egne handlinger, det er sgu ikke så in pt.... 😳 😢
#20+22
Ja det der med at tage ansvar for egne handlinger, det er sgu ikke så in pt.... 😳 😢
Hvad skulle vi dog gøre uden engler som jer, som reder RMA for resten af os.
Det jo godt at i to har tjek på alle de historier hvor producenter ødelægger vare på måder de ikke var ødelagt i vejen.
Den går begge veje, bare så i klar over det.