Politi-anmeldelse af nuridk

Diverse d.  10. oktober. 2013, skrevet af llPsyCholl
Vist: 21227 gange.

llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 14:00:26
Svar/Indlæg:
43/6
Jeg har oprettet en politianmelde på "nuridk" herinde fra pga han har modtaget mine penge den 24/9 og nu bare ignorer mine beskeder.

Dette er blot en advarsel til jer andre herinde

Er der steder på nettet hvor jeg kan dele evt konto-oplysningerne på ham så hvis andre google dem støder de på min advarsel om at han tidligere har snydt mig?
Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
10-10-2013 14:28:40
Svar/Indlæg:
4981/47
Ikke her ihvertfald 😉 Og stort set alle andre sites vil heller ikke tillade personfølsomme info i åbent forum, da der er stik imod dataloven/lov om beskyttelse af privatliv.

Normalt lader vi ikke disse tråde stå, da der jo kan være ting bag som Crew ikke ved noget om..

Det sagt vil brugeren nu blive deaktiveret helt, da det ikke tyder på at der kommer noget godt af at have ham herinde på Hwt og luske rundt, og han vist ikke har tænkt sig at ordne sit udestånde med alle herfra/fra Hol som mangler deres penge. Hvilket dog er sket med mindst 1 person efter min viden.

http://www.hardwareonline.dk/t...

Brug tråden her til samkørsel af sager mod ham, og ikke til personlig info på ham, dvs intet fuldt navn/Cpr, bankinfo, telefonnr eller addresse her i tråden (da dette vil blive fjernet fra tråden)

Han har selv smidt Mail og SteamID herinde på XplayN, men om de er bekendt med ham som sådan ved jeg self ikke noget om.

http://xplayn.com/forum/topic/...

Følgende bruger har erklæret til mig at være blevet snydt, og du burde sende dem en PM :

http://hwt.dk/UserProfile.aspx...

http://hwt.dk/UserProfile.aspx... (skulle have modtaget sine penge igen efter sigende)


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 10-10-2013 14:29:28.


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 14:53:16
Svar/Indlæg:
43/6
Takker for dit svar, jeg vil med denne tråd som sagt bare gøre opmærksom på at han nok ikke er en man skal overføre penge til.

Takker mange gange for dine oplysninger om hvordan jeg skal forholde mig.

Er der en mulighed for at jeg kan få en "udskrift" af hans og min PM's så politiet let kan få et overblik over hvad der er aftalt mellem ham og jeg? Så kan Crew/admins herinde jo også se hvordan sagen hænger sammen.

Tingen jeg ville have købt af ham var et PC350 headset til 300kr plus porto.

hvilke andre ting har han prøvet og snyde med herinde?


martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
10-10-2013 14:56:09
Svar/Indlæg:
2826/100
#2

Tror du skal skrive til The Boss, jeg tror han er den eneste blandt crew der kan svare på den forespørgsel.


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 15:14:50
Svar/Indlæg:
43/6
The boss har fået en mail angående dette allerede =)

Jeg vil lige give ros til hwt og alle andre herinde at i alle er utrolig hjælpsomme og flinke =)


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
10-10-2013 15:18:54
Svar/Indlæg:
4981/47
#3

Arg, det kan jeg nu godt svare på 😛

#2

Jeg ville lave 2 bunker med screenshot (dine PM -> ham og omvendt ) også printe dem ud/levere dem vedhæftet mails, alt efter hvad du har aftalt med politi´et. Jeg ville dertil også printe tråden her, samt den på Hol ud engang.

Vi kan ikke hive jeres PM´s ud af system´et som sådan, det er kun programmørene der kan dette, hvilket de kun må når politiet anmoder om det, så overstående er klart nemmer hvis du ønsker at levere PM´s jer imellem til sagen, fremfor at politiet skal vuderer om det er tiden værd for dem at bede om et udtræk 🙂

Det skulle "kun" være salg af nogen muse han har snydt med herinde (de 2 brugere jeg linker til i #1), udover dig altså.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 10-10-2013 15:19:36.


Rampage
 
Superbruger
Tilføjet:
10-10-2013 15:56:33
Svar/Indlæg:
333/39
Pisse træls at sådanne mennesker findes :/ Held og lykke med at få dine penge eller det du har betalt for :)


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 16:39:07
Svar/Indlæg:
43/6
Jeg vil lige give endnu en tak både til HWT og jer andre herinde, i er alle utrolig hjælpsomme og hurtige til at svarer mig på min spørgsmål =)


Bize
 
Superbruger
Tilføjet:
10-10-2013 18:15:22
Svar/Indlæg:
553/182
Kan se efter lidt research nuriedk kommer til NPF her fra i morgen af. Han går under navnet Nurie.

Hvis det var mig og jeg boet i nærheden ville jeg tage op til eventet, og konfronterer ham med hans handlinger og forklar ham det noget pis det der, samt kræve mine penge tilbage kan godt være det måske ikke er de store beløb men det princippet i det.

Selvfølgelig skal det gøres på en ordentlig måde uden at være truende osv.


z0t4c^
 
Overclocker
Tilføjet:
10-10-2013 18:34:35
Svar/Indlæg:
7/1
Jeg havde også problemer med hans svindel. Fik dog mine penge tilbage.

Var ikke klar over, at der var flere personer involveret end de 3+ mig.


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 18:39:09
Svar/Indlæg:
43/6
Bize, det var en lækker oplysningen, jeg er dog i Vejle området i weekenden, men koster det ikke noget at komme ind der?

Plus jeg ved ikke lige hvor god jeg er til at snakke stille og roligt med sådan en fyr der, tror det er bedst bare og lade politiet snakke med ham.


#11
Bize
 
Superbruger
Tilføjet:
10-10-2013 18:50:32
Svar/Indlæg:
553/182
#10

Jo det koster noget at komme ind. Men har ikke lige styr over hvor meget. Men ja det jo nok bedst at lade politiet om det. Da det sikkert er svært at tage det stille og roligt.
Men hvis det endelig er kan man vel forklare ens sag til Admins også komme ind den vej?


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 18:56:40
Svar/Indlæg:
7765/230

Bize, det var en lækker oplysningen, jeg er dog i Vejle området i weekenden, men koster det ikke noget at komme ind der?

Plus jeg ved ikke lige hvor god jeg er til at snakke stille og roligt med sådan en fyr der, tror det er bedst bare og lade politiet snakke med ham.

llPsyCholl skrev d. 10-10-2013 18:39:09

Er da kun rimeligt at du smider billet prisen oveni det han allerede skylder, hvis du bestemmer dig for at møde op ved NPF....imo :yes:


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 19:20:34
Svar/Indlæg:
5224/222
Der må da der være nogen der læser den her tråd og skal der ind som lige kan komme til at tabe en cola i nakken på svinet 🤣


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 19:25:17
Svar/Indlæg:
43/6
#12 ja det var da en mulighed, men snakker lige med politiet igen i morgen nu hvor jeg har fået flere oplysninger på ham og så kunne jeg godt finde på at ringe til hans forældre, så er det jo slet ikke sikkert at han skal til LAN, kunne godt fryde mig over hvis han ikke fik lov til det når han render og svindler på denne her måde ;)

#13 nu må jeg jo ikke ligefrem opfordre til den slags, men hvis en af deltagerne skulle have lyst til lige at fortælle ham at han godt nok ikke ligefrem er en man har lyst til at være venner med så skal de være velkommen.


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 19:32:36
Svar/Indlæg:
7765/230
#14
Hva fanden er der bare en lille møgunge...
Ring da til dem og antyd at det måske ville være sundt for ham at blive hjemme..... 🤣 🤣


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 19:35:14
Svar/Indlæg:
43/6
#15, jeg snakker lige med politiet i morgen tidlig og hvis de ikke direkte fraråder det så ringer jeg til hans forældre/opholdssted hvor han angivelig bor =)


#17
pkc
 
Ny Bruger
Tilføjet:
10-10-2013 20:07:06
Svar/Indlæg:
5/0
Okay. Nu skulle jeg oprette en bruger, for at opklarer denne sag - ikke spor fedt.
Efter denne episode må i meget gerne slette mig helt, eftersom jeg synes det er ret offensivt. Mange kender slet ikke historien. Jeg har handlet på ærlig vis herinde flere gange. bl.a af Bitfenix Kabinet, Roccat Kone, bundkort/cpu, og også købt varer. Alt det her har været et stort gear salg, og jeg har været igang med meget andet, og det er min fejl.

Men, for at komme til bunds i det her, så lad mig lige vide hvis nogle mangler noget?
Hvad jeg ved, er at jeg skylder llPsyCholl, og du må meget gerne skrive en besked til denne profil.
Alt det der med "mig +3 andre" er bare en gang mundlort.

Og i er mere end velkommen til at komme til NPF og hilse på 😉


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 20:20:38
Svar/Indlæg:
7765/230
#17
Jeg er egentligt lige glad med om du har lavet 100 ærlige handler,,,,Det er sgu da hvad vi alle forventer når vi handler med hinanden....ÆRLIGHED
Men dine fup handler betyder alt og så er det sgu ligegyldigt om det er 1 eller 20..... Det er dem du bliver dømt og husket for...


#19
pkc
 
Ny Bruger
Tilføjet:
10-10-2013 20:28:12
Svar/Indlæg:
5/0
Der er ingen her der siger at min intentation har været fup. Jeg gider ikke tage den længere, men i er velkommen til at gøre det. Har mit på det rene, og dem der mangler noget er velkomme til at kontakte mig. Som jeg siger igen, mener jeg kun det er Psycholl.


#20
pkc
 
Ny Bruger
Tilføjet:
10-10-2013 20:34:07
Svar/Indlæg:
5/0
Angående det PC350 er det sendt til en anden, Mads Andreassen fra Fyn, og det kan han også selv bekræfte.
Jeg har ikke været på hwt i 5 dage, og det er min fejl jeg ikke har fuldt op på psycholl eftersom han faktisk havde overført penge. Fik bare mere for det hos en anden. Min bruger på HwT blev fjernet, og jeg fik dette tip om dette topic af en mate, og måtte så oprette mig selv for at tage affære. Der er ingen her som siger at det er fup. Og det ville være nemmere hvis du kunne komme til NPF Psycholl.


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 21:24:29
Svar/Indlæg:
43/6
#PKC hvis du er "nuridk" så har du allerede mit kontonummer, jeg har ikke tænkt mig at jeg skal bruge min tid på at køre til dig eller bruge penge på at få fat på de penge af mine som du har.

Som du kan se ud fra tråden er du blevet politianmeldt med det falske navn, nummer og adresse som du oplyste mig og de spore dig nu på kontonummeret. Jeg ringer også til dem i morgen og giver dem flere oplysninger på dig som jeg har fået fra andre brugere herinde som har haft lignede problemer med dig.

Jeg må indrømme at din "historie" om hvorfor jeg ikke har modtaget headset't fra dig anser jeg for at være løgn og latin.
Jeg overførte pengene til dig 23/9 så sent som den 4-5/10 ved jeg at du snakker med en anden bruger herinde om at han skal købe det af dig og han er lige ved at overføre pengene til dig da jeg kontakter ham og fortæller ham at jeg rent faktisk har købt det af dig og imens du svarer ham på PM vælger du at ignorer mine 2 PM's.

Alt i alt kan jeg fortælle dig at du er blevet politianmeldt!
Politiet får vores PM's, alle oplysninger på dig og jeg informere dem om at du også havde tænkt dig at sælge det til ham den anden bruger, men så angivelig har solgt det til en hel 3. person.
Det er jo absolut INGEN undskyldning for at du ikke har kontaktet mig og overført mine penge tilbage som du har haft i 2½ uge.
NPF er også blevet advaret omkring dig og efter samråd med politiet i morgen bliver Møllegården også informeret om denne sag.


#22
pkc
 
Ny Bruger
Tilføjet:
10-10-2013 21:36:43
Svar/Indlæg:
5/0
Det er helt fint du har dine meninger om mig. Og jeg er egentlig ligeglad med om du synes det er løgn og latin. For mig virker det som om at du er virkelig stødt, og som jeg siger igen er det min fejl. Men så må vi se hvor langt den bliver trukket ud. Nu har du fået min version, det er ikke en undskyldning - derimod noget som fortæller DIG hvorfor at jeg ikke svarede. Og som jeg regnede med, fik jeg flere penge for det hos en anden, som var min pointe.

Nej, jeg har ikke dine konto oplysninger. Hvis du nu husker det, så er min hwt bruger slettet, så jeg har ingen oplysninger nej.
Du kan gøre ligeså meget du vil. Jeg har begået en fejltagelse, og det er helt fint at du er træt af det.

Gå lidt ind og hyg dig med lidt diablo3 istedet for mr. barbarian level 60 😉


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 21:42:57
Svar/Indlæg:
43/6
Du bør have min kontooplysninger inde fra din netbank.
Og ja jeg er ikke tilfreds med måden du har opført dig i denne sag.

Hvis du har kunne arrangere salget af headset til en anden person har du i mine øjne haft mere end RIGELIG med tid til at både overføre mine penge tilbage og infomere mig om at du har valgt at sælge til en anden.

Men hvorfor troede "Jesper101996" at han skulle købe det af dig da jeg kontakter ham her i weekenden?

"Gå lidt ind og hyg dig med lidt diablo3 istedet for mr. barbarian level 60" skal jeg opfatte dette som en trussel eller?


#24
pkc
 
Ny Bruger
Tilføjet:
10-10-2013 22:04:38
Svar/Indlæg:
5/0
Kan du ikke sende dem til mig over en PM, eller her på sitet, så kan du se det som gjort på 1 minut.
Det forstår jeg godt du ikke er tilfreds med. Bestemt.
Det er bare mig der har været doven, og jeg skylder selvfølgelig at sende en varer så hurtigt som muligt, når en køber betaler.

Jamen som jeg siger har jeg ikke gjort det på den rigtige måde, og det er en ærlig sag. Den tager jeg også på mig. Jeg har bare ikke siddet på hwt de sidste 3-4 dage, også linker min kammerat denne tråd til mig. Min plan var ikke på noget tidspunkt at sælge en varer jeg ikke har. Som jeg fortalte tidligere er det solgt til Mads Andreassen.

Lyder det som en trussel for dig? Det håber jeg i så fald ikke... Kan ikke se hvad der skulle virke truende ved den kommentar 🙂


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2013 23:03:59
Svar/Indlæg:
5874/1287
Pkc, du har vel ikke en brugt bil til salg? Du lyder virkelig som en man vil have tillid til fortæller alt om bilen i en salgssituation 🤡


EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2013 00:59:23
Svar/Indlæg:
4337/121
pkc læs op på en af livets vigtige http://da.wikipedia.org/wiki/T...

Det andet pjat der er langt ude og ødelækker det for alle os andre 😉 🤡


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2013 17:28:03
Svar/Indlæg:
43/6
PKC/nuridk har nu fået oplysninger så han kan betale mine penge tilbage.
Alle de ekstra informationer som jeg har fået fra jer alle er vider givet til politiet fredag morgen så politianmeldelsen opretholdes på ham indtil jeg ser nogle penge på min konto.

Jeg takker MANGE gange jer alle for jeres hjælp og støtte =)


Capiz
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2013 20:34:26
Svar/Indlæg:
1498/226
Man kan som modtager af penge ikke se afsenders Regnr. Og kontonr. Der skal man have fat i banken for at få de oplysninger. Håber i får lyst problemet hurtigt og vi alle kan komme videre med denne erfaring rigere..


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2013 22:26:50
Svar/Indlæg:
43/6
#28 - Capiz. Dette var jeg ikke klar over, men Nuri har mine mobilpay oplysninger og skrev tidligere idag han ville ordne det i aften.
Politianmeldelsen er forsat opretholdt og får lov til at kører videre i politiets system.


|Alfa|
 
Superbruger
Tilføjet:
15-10-2013 15:10:51
Svar/Indlæg:
15/2
fik du dine penge igen?


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2013 19:56:10
Svar/Indlæg:
1334/15
Hej 😀

Jeg er èn af de 5 der ikke "fik" varen fra Nuridk!.

Det krævede over 14 dage, med 25-30 pmère, samt konstant "pres" før, Nuridk endelig gav sig, og tilbagebetalte mine penge (kr. 250.-)

Jeg er overbevist om, at Nuridk har nogle solide personlighedsforstyrrelser, da han udover mange bortforklaringer som, at han ikke har haft tid pga. nærliggende sygdom, forestående flytning, ingen penge nu osv. mens han samtidig har spillet 82 timers Counter Strike på nettet indenfor de sidste 14 dage, jo ikke ligefrem taler til hans fordel!.

Når Nuri konstant nævner, at han ikke har haft til hensigt at snyde eller at være uærlig, men alligevel konstant nævner, at han har lavet fejl, og "vi" så må være selv om det", viser jo tydeligt, at han svinger fra at føle sig skyldig og til at være uskyldig!.

Hans initiativ til, at åbne en ny tråd, efter at have fået slettet hans sidste alias, viser jo også hans totale uforståenhed overfor problemstillingen - så hold jer fra ham !!!.

Mvh. - Kim


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 16-10-2013 20:15:07.


llPsyCholl
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2013 11:09:28
Svar/Indlæg:
43/6
Ja jeg fik mine penge tilbage her idag og har ringet til politiet og annuleret politianmeldelsen, men så vidst jeg kunne forstå på dem står den slags i systemet i noget tid så hvis han igen snyder/prøver at snyde nogle af jer andre bare ring til politiet, jeg kan hjælpe med oplysninger på ham.

Mit råd til jer andre er ALDRIG at handle med ham til trods for hans såkaldte gode hensigter stoler jeg ikke på ham.
Og laver andre samme nummer på jer som Nuri render og laver tøv ikke med at ringe til politiet og anmelde dem, de har været utrolig flinke og hjælpsomme =)