Jeg havde også problemer, troede det var min ny installeret pc, men kan se det ikke var. Jeg hented bare java fra en anden side, men jeg syntes Java er noget lort ud over alle grænser.
Det er uretfærdig at tvinge brugere til at bruge et program som ofte bliver hacked og har malware i sig. Jeg er så træt at af rette op på søge sider og andet hvergang mine forældre opdatere det lort.
Når, så har jeg ikke været den eneste med det problem. Jeg har været ude og opdatere et vennepar's computer. Det eneste program jeg ikke kunne opdater var java.
#9, hvis du læser post #1, kan du se at der på INTET tidspunkt bliver nævnt java.com... Hvilket jo gør det ret svært at vide at det er den omtalte side der ikke virkede. Jeg var selv inde på java.com da jeg postede, så på det tidspunkt var problemet jo løst igen...
#10, Virkelig ? Jeg skal nok holde mig væk fra dine tråde fremover, når du nu ikke ønsker min hjælp...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mazlink d. 14-10-2013 10:25:33.
#13 Beklager hvis det ikke var til at forstå ud fra tråden, at der var problemer med at hente den fra Java's hjemmeside... nok derfor jeg blev lidt pissed over det du skrev... sorry
#13 Jeg valgte at undlade at svare, da java.com må forventes at være første sted man prøver (særligt siden man har fundet vej til hwt.dk for at spørge efter hjælp efterfølgende), hvorfor jeg undlod at svare 🙂 - dertil skal det siges, dit svar nok var mere end i orden, da du havde tjekket at siden virkede først 😉