Batman: Akham Origins. Endelig fik den for få dage siden og har nydt spillet. Har de to andre i Batman serien 😀
Borderlands 1. Spiller det med nogle venner. Seriøst de der midgets SKRIGER helt vildt og psychos råber f.eks "Strip the flesh, salt the wound! Muhahahaha! :no:
Boderlands 2. Spiller jeg også med nogle venner. Ham Claptrap er: enten kan man lide ham eller også hader man ham. Han er DRØN irriterende med sin skingre stemme for mit vedkommende ☹
WoW. Fordi jeg godt kan lide det sociale i spillet og fordi det er så pokkers useriøst med de fjollede lyde 😛
Path of Exile. Meget bedre system end Diablo III efter min smag, ikke noget åndssvag auction house pjat 😀
Just Cause 2. Bare det med at hoppe op på en jeep med to soldater ombord får mig til, at spille det igen og igen. Soldaterne er utroligt dumme, men også irriterende ... hvorfor mon til det sidste 🤡 Elsker det med man kan smadre så mange ting der tilhører staten 😛
Diablo III er jeg gået lidt død i, men hiver den da frem i tide og utide.
Der hvor jeg arbejder har vi to gamer pc'ere og jeg er så heldig jeg har fået lov til, at bruge den ene som arbejdspc :yes: . Sidder og gamer i pauserne hehe 😛