-> #0
Afinstallér programmerne og se hvad der sker?
Hva' grund har hun til at tro, at det lige skulle være ham?
Med al respekt, til dig og din veninde, er I så sikre i jeres sag? Fjernadministration er ikke sådan lige at sætte op - i hvert fald ikke uden fysisk kontakt med den "anden ende". Enten ved at han fysisk har været ved computeren, eller lokket hende til at sige ja til det.
Derudover, hvilket motiv kunne han i så fald have, til at styre hendes computer - endsige installere Skype?
Hvis det var med henblik på opsnapning af data (personfølsomme oplysninger, billeder, etc.), hvorfor så afsløre sig selv på den måde?
Er enig med #5, enten er han utroligt smart og dum på samme tid, eller så har du/I trykket på noget I ikke ved hvad er.
Som sagt, det er med al respekt, men jeg har ofte også mødt folk hvis computer pludseligt gjorde ting af sig selv.
Er ked af, at skulle formulere det sådan her, men jeg går også ind for at gå lige til sagen: jeg tror, at enten lyver din veninde, eller så ved hun ikke hvad hun (på et eller andet tidspunkt) har sagt ja til.
Hvis man vil "hacke" folk, sørger man som regel for at holde sin identitet og motiver skjult.
At "han" succesfuldt skulle være i stand (og snu nok) til at snige fjernadministration ind, virker det uendeligt ulogisk, at han samtidig skulle være "dum" nok til at installere Skype og lade sit brugernavn forblive logget ind - eller noget lign.
Bare min mening 🙂