Det er faktisk også ok at arbejde med til molex osv, da ledningerne bare glider lige ind. Dog skal man lige bruge en gang eller 3 på at få det til at sidde helt fint uden krympe på :)
Håber at I kan li det, selv er jeg ret godt tilfreds. Syndes det er trist at man bliver nødt til et par steder at bruge krympe, men det er desværre den eneste måde det vil lykkes ved 6 pins, hvor 2 ledninger mødes - det samme sker ved MOLEX, hvor der kommer 2 ledninger ind.
Og som de andre gange, så kan jeg ikke få sleeven ind over 2 x MOLEX, så der klipper jeg ledningen over, og sleever det sidste stykke mellem PSU og MOLEX bagfra, og lodder ledningerne sammen igen :)
Ved SATA kablerne er sleeven limet fast til ledningen, da man ikke kan krympe paracorden fast til noget. :)
Hope You Injoy 😳 :yes: ❤
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tahiti d. 15-01-2014 12:14:44.
Ny Skribent
Tilføjet: 13-03-2014 09:36:21
Svar/Indlæg:
102/6
har du mulighed for at smide de første billeder op igen? Jeg vil også til at lege med sleeving. Har købt mig et Corsair 250D, og min OCD(Kun som talemåde 🙂 ) går amok over rodet med ALT for lange kabler 🙂
Ser godt ud med de sorte fittings og sorte slanger..
Jeg bliver nødt til at øve mig lidt mere på sleeving, det ser lidt federe ud uden krymp på. Jeg har også brugt paracord på PSU'en, men stadig med krymp på.
Jeg kan se den tyndere rad i toppen giver dit lige præcis plads til at få forbindelse til toppen af grafikkortet, det har giver mig lidt udfordringer i mit eget build p.g.a. den høje Alphacool rad i toppen 😉