Har lige fået sat et ekstra 670 gtx kort i maskinen og køre nu SLI... Det går satme stærkt..:) Men hverken CPU eller de 2 GPU er 100% belastet, men samtidig har jeg stadig framedrops under 100 nogle gange.. Jeg ville jo gerne holde mig på min. 120 fps hele tiden. Hvordan kan jeg sikre mig det, uden at køre med Vsync?
Jeg har endnu ikke set ret mange setup's hvor begge GPU'er har været under 100% belastning..
Du skal tænke på at det kommer meget an på drivere med hensyn til scaling - Da jeg havde to GTX 670 Ftw'er lå jeg med gennemsnitlig 150 fps hvor den også dykkede ned til 100 engang i mellem - og det var altså med en i7-3960x OC til 4.6Ghz..
Jeg vil nu mene at dit setup performer som det skal - evt. skru lidt ned for AA 🙂
Hvad ligger din GPU usage på i et stort MP map fuld af spillere? Tjek også din CPU usage her.
Det lyder som en flaskehals et eller andet sted. Jeg havde ingen problemer med at få fuld udnyttelse af GPUerne da jeg kørte med SLI i BF3 ihvertfald..
Ellers må du jo fjerne FXAA (det stinker alligevel) og sætte shadows til Medium + fjerne HBAO helt eller køre med SSAO.
Alle de ting giver heller ikke ligefrem en fordel i MP! Gør at fjenderne nemmere kan gemme sig mørke steder og det eneste FXAA gør, er at gøre hele billedet sløret.
Jeg kører med MSAAx4 og INGEN FXAA (Anti Aliasing Post). Det har ingen gavn af! FXAA er elendigt implementeret i BF3..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af las d. 18-10-2013 19:26:02.
#10 Det kan jo ikke være max frames. Når mine max frames hedder 200. Tror ikke de kan komme højere i BF3 Men forstår ikke lige testen. Der nævnes ikke noget om gpu usage eller bottleneck
Det er average fps de får der + der er sket rigtigt meget siden dengang. BF3 på Ultra kræver ikke ret meget i dag. Selve spillet er blevet optimeret i stor grad og det samme er driverne.
Ja jeg lå med 99% Usage på begge GPUer dengang i MP
Var stort set aldrig under 100 fps men kørte også med OC på begge kort.