Vil gerne udskifte mine gode gamle Senheiser hovedbøffer med et headset så jeg kan snakke med mine medspillere når jeg gamer, Vil også gerne slippe for ledning. Kan i anbefale et godt trådløst headset? Duer trådløst ordenligt i det hele taget?
Logitech g930 nok det bedste headset du kan få efter min mening. Har det selv, og det virker kanon, du får virkelig noget for de 12-1300 kroner det koster. :)
Logitech g930 nok det bedste headset du kan få efter min mening. Har det selv, og det virker kanon, du får virkelig noget for de 12-1300 kroner det koster. :)
Ja du for sindsyg ringe batteri tid og Logitech software som ikke virker.
Jeg kan ikke anbefale logitech i headset-kategorien, jeg har haft to sæt, de var begge noget forpulet skrammel. Men jeg har så heller aldrig været den helt store fan af trådløs lyd generelt. Jeg tror du i længden ville blive gladere for kablet lyd, og fordelen (ved ulempen) er helt klart pris og lyd, du får mere og bedre lyd for pengene. Alternativt kan du beholde dine Sennheisere og investere i en god mikrofon istedet.
..Men nu skrev du jo trådløs, så jeg holder kæft med tilbagevirkende kraft.
Mit har holdt over 12 timer ved en opladning! Så er maaget tilfreds med det headset! og ja som #12 siger! så sætter du bare kablet i og spiller videre mens det oplader 🤡