Findes der nogen streaming devices med browser?

Diverse d.  20. oktober. 2013, skrevet af jmose
Vist: 17645 gange.

jmose
 
Moderator
Tilføjet:
20-10-2013 19:19:03
Svar/Indlæg:
3863/538
Jeg er det-undte-fløjte-mig ved at gå ud at mit skind over lyden på vores HTPC!

For nogle uger siden begyndte det at hakke helt vildt. Et problem som jeg dengang fandt frem til var Nvidia´s HD lyddriver. (jeg kører via optisk kabel til forstærker)

Satme om så ikke den begynder igen!! 😢

Kan man få nogen former for "streaming-mediacenter" devices med Wi-fi og browser??
Jeg ville så bare købe mig en helt almindelig Blu-Ray afspiller og kombinere denne med en sådan. Vi lejer ca. 2-3 gange pr md en film via TV2 Play, som kræver en browser (ja, og vel også java?)

Jeg er ved at blive sindsyg her. Det føles på ingen måde som hverken "let" eller som nogen form for "frihed" i at have en HTPC. Jeg har brugt flere timer på at fejlsøge på det lort, end jeg rent faktisk har haft fornøjelsen af at nyde det..!

Mangler virkelig noget input
Fatboy
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-10-2013 20:32:15
Svar/Indlæg:
62/7
Hvad med en Playstation ? så har du også blu-ray


jmose
 
Moderator
Tilføjet:
20-10-2013 20:41:37
Svar/Indlæg:
3863/538

Hvad med en Playstation ? så har du også blu-ray

Fatboy skrev d. 20-10-2013 20:32:15


Ja, det kunne du have en pointe i...

Jeg sidder lige og kigger på en Apple TV. Den kan gå på Wi-Fi, og man kan leje film igennem iTunes...Den fysiske samling af film kan klares af en afspiller, koblet til forstærkeren. Har den så også lige en USB port, kan man jo nemt have noget musik+billeder på en extern HD??

Det ville være "relativt" nemt at administrere - også for konen. 80% af tiden ser vi egne købte film.