Lg G2 erfaring

Diverse d.  22. oktober. 2013, skrevet af Pierre3400
Vist: 17729 gange.

Pierre3400

Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2013 20:09:54
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg overvejer denne mobil, men ville høre fra en som har den.

Skriv gerne hvor længe du har haft sen, hvad syntes, og gerne hvilken mobil du kom fra.

Jeg er ude efter en 2 års mobil og den ligger mellem g2 og samsung s4.

Søger personlig erfaring, har løst reviews og kender til plus og minus mellem de 2, men intet slår den alm brugers erfaring, da tester generalt skifter mobil som vi andre skifter undertøj.
TheisF

Overclocker
Tilføjet:
22-10-2013 20:23:23
Svar/Indlæg:
470/41
Jeg gik fra Nokia Lumia 920.
Det blev desværre et meget impulsivt valg, da jeg købte min G2, min telefon blev stjålet natten til forrige fredag, så skulle desværre ud og købe en ny.
Har heldigvis ikke fortrudt det blev G2'ern

Stod med begge i butikken, og syndes at G2 virkede noget mere kvik i det, også har den nogle funktioner som en fra min klasses g4s ikke har, som jeg er utrolig glad for.

Batteriet er helt i top, jeg bruger min flittigt med data og bluetooth til hele dagen, ringer og skriver fra den, alligevel kan den næsten holde 2 dage med mit forbrug.
Udover det kan jeg lade den op på 1.5 timer, fra 0% til 100%

Knapperne bagi lærte jeg hurtigt at bruge, og KnokOn eller hvad de kalder det, trykke to gange på skærmen for den kommer til live, og to gange igen så slukker den, fungere superb.

Skærmen er også UTROLIG flot, i forhold til alle andre tlf. jeg har prøvet.

Skærmen er også 5.2" på G2 i forhold til 5", alligevel er telefonen ikke meget støre.

Efter jeg har fået min er der en fra klassen som har købt den, og 3 andre overvejer den.

Alt i alt ville jeg nok sige det er det klogeste valg at telefoner på market lige pt.

Pierre3400

Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2013 23:14:44
Svar/Indlæg:
1599/100
Tak for input, søger gerne flere :)

DUUS

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2013 13:02:45
Svar/Indlæg:
215/14
Har du overvejet Nexus 5?

http://arstechnica.com/gadgets...

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2013 13:36:47
Svar/Indlæg:
3233/128
Samme som #1 men:

Skærmen er ikke så flot som på HTC one (Den kom jeg fra)
Wifi antennen er dårlig. Kunne før ramme 60/75Mbit og selv om jeg står tæt ved min router rammenr de 45/30, der er heller ikke lige så godt signal på wifi'en.

Super fed telefon, husk at nogen widgets kun er til 4 rækker hvor G2'eren har 5, dvs. at det ser lidt dumt ud, men det er nok noget der bliver tilpasset.

Kamera er ret godt, meget bedre end på HTC One'e,. (Gider ikke uddybe) Og at kan kan optage video i 60 fps gør at det er flydende. (Ikke noget du kan se på de youtube videoer af 60 fps video) I en video kan man oven i købet zoome under afspilning uden at de bliver grynet. HDR billeder ser flotte ud.

Jeg er kun irriteret over den wifi antenne ellers er der ikke andet og kan stadig streame 1080 p film direkte til telefonen uden at det hakker, dejligt at være fri for at skulle smide film over fra serveren.....

Pierre3400

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2013 15:47:59
Svar/Indlæg:
1599/100

Har du overvejet Nexus 5?

http://arstechnica.com/gadgets...

DUUS skrev d. 23-10-2013 13:02:45

Kort sagt, fordi telmore ikke sælger den.

Samme som #1 men:

Skærmen er ikke så flot som på HTC one (Den kom jeg fra)
Wifi antennen er dårlig. Kunne før ramme 60/75Mbit og selv om jeg står tæt ved min router rammenr de 45/30, der er heller ikke lige så godt signal på wifi'en.

Super fed telefon, husk at nogen widgets kun er til 4 rækker hvor G2'eren har 5, dvs. at det ser lidt dumt ud, men det er nok noget der bliver tilpasset.

Kamera er ret godt, meget bedre end på HTC One'e,. (Gider ikke uddybe) Og at kan kan optage video i 60 fps gør at det er flydende. (Ikke noget du kan se på de youtube videoer af 60 fps video) I en video kan man oven i købet zoome under afspilning uden at de bliver grynet. HDR billeder ser flotte ud.

Jeg er kun irriteret over den wifi antenne ellers er der ikke andet og kan stadig streame 1080 p film direkte til telefonen uden at det hakker, dejligt at være fri for at skulle smide film over fra serveren.....

Miccim skrev d. 23-10-2013 13:36:47

God info, tak